Autors: www.tourism.lt
Avots: www.tourism.lt
Prieš metus Valstybinis turizmo departamentas (toliau – VTD)
pradėjo įgyvendinti kampaniją „Like‘able Lithuania“, per socialinius
tinklus kviečiančią turistus į Lietuvą ir pristatančią dalykus, už
kuriuos kiekvienas gali pamėgti mūsų šalį. Nuo 2013 m. rugsėjo iki 2014 m. rugsėjo buvo pasiektas 1 005 807 gerbėjų „surašymas“ – tiek interakcijų socialiniuose tinkluose įvykdė kampanijos gerbėjai.
Lietuvos viešinimo kampanija vyko 6-iuose socialiniuose tinkluose: Facebook, Vkontakte, Twitter, Youtube, Google+ ir Instagram. Čia
kasdien trejomis kalbomis (lietuvių, anglų ir rusų) buvo pristatomi
įdomūs, nauji turistų traukos objektai, renginiai, faktai, netikėti
atradimai, Lietuvos kūrėjų pasiūlymai, išskirtinės maitinimo įstaigos –
tai, ką kiekvienas galėtų pamėgti Lietuvoje.
Tapti Lietuvos gerbėjais arba virtualiais turistais galėjo tie,
kurie ne tik spaudė „like“, bet ir dalinosi kampanijos turiniu su savo
draugais, skelbė nuotraukas, filmukus, rašė komentarus, atsiliepimus,
argumentus, kodėl reikėtų apsilankyti Lietuvoje.
Reklāma
“Tai pirmas VTD įgyvendinamas tokio masto projektas socialiniuose tinkluose, kurio metu 365 skirtingais būdais buvo kviečiama atvykti į Lietuvą. Džiaugiamės, kad projekto startiniame etape užsibrėžtas tikslas – surinkti 1 000 000 like‘ų – buvo sėkmingai įgyvendintas. Akivaizdu, kad ir po
dešimtmečio socialiniai tinklai išliks vienu svarbiausių nuomonę
formuojančių veiksnių turizmo ir kelionių rinkoje, todėl darbas
socialiniuose tinkluose nesibaigia ir toliau bus vystomas, tęsiant tą pačią mintį: yra daugybė priežasčių mėgti Lietuvą ir ją aplankyti,“
– kampanijos „Like‘able Lithuania“ rezultatų aptarimui skirtoje spaudos
konferencijoje sakė VTD vyriausioji patarėja dr. Raimonda Balnienė.
Prie iki šiol „Like‘able Lithuania“ vystomų 6 socialinių kanalų prijungs ir porą naujų: Pinterest bei Vimeo.
Keliones planuojantiems žmonėms bus pateikiama patarimų, padėsiančių
išvengti nesusipratimų, sutaupyti išlaidų, pamatyti dėmesio vertas
vietas ar supažindinti su šalies kultūra. Taip pat ir toliau bus
pristatomos veržlios lietuviškos įmonės, produktai bei mokslininkai.
Drąsiai lygiuojamasi į populiariųjų šalių lankytinas vietas, ieškoma
įdomių ir iki šiol neatrastų domėjimosi objektų.
Lietuvos interneto apdovanojimuose „Login 2014“ inovatyvi
komunikacijos socialiniuose tinkluose kampanija „Like‘able Lithuania“
ekspertų komisijos buvo pripažinta geriausia interneto kampanija pirmą
kartą įsteigtoje nominacijoje „Interneto panaudojimas viešojo sektoriaus
reklamai“.
Nuorodos į kampanijos paskyras socialiniuose tinkluose:
Facebook https://www.facebook.com/LikeLithuaniaLT
Twitter https://twitter.com/LikeableLT
Google+ https://plus.google.com/u/0/112311739662698859701/posts
Vkontakte http://vk.com/likeablelithuania
Youtube http://www.youtube.com/channel/UCecqypMCV0mchqAZhH2fNFg
Instagram http://instagram.com/likeablelithuania
Daugiau informacijos:
http://www.likeablelithuania.com/welcome/
https://www.facebook.com/LikeLithuaniaLT
Kampaniją „Like‘able Lithuania“ įgyvendina Valstybinis
turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos, ji finansuojama ES
struktūrinės paramos lėšomis pagal projektą „Lietuvos turizmo produktų
pristatymas, įvaizdžio formavimas bei reklama socialiuose tinkluose“
(Nr. VP3-1.3.-ŪM-04-V-03-002).
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.