Foto: kempinski.com/vilnius
Autors: Eglė Gružaitė
Avots: kempinski.com/vilnius
Pirmasis Baltijos šalyse „Kempinski“ viešbutis – „Grand Hotel Kempinski Vilnius“ – 2020 m. liepos 1 d. vėl atveria duris savo svečiams po to, kai dėl pandemijos visoje šalyje buvo paskelbtas karantinas. Vėl pradėjusiame veikti viešbutyje svečiai kviečiami apsistoti kambariuose ir apartamentuose bei naudotis kitomis viešbučio teikiamomis paslaugomis: restoranu „Telegrafas“, „Atelier Wine Boutique“, „Le Salon Bar“, „Kempinski The Spa“ sveikatingumo centru ir konferencijų salėmis.
„Labai jaudinamės atnaujindami viešbučio veiklą po tokios ilgos pertraukos. Džiaugiamės ir kaip visada esame pasirengę atverti duris bei visiems savo svečiams užtikrinti puikią viešnagę. Šiais metais ketiname įrengti naują vasaros terasą, o mūsų svečiai jau pradeda aktyviai rezervuoti kambarius apsistojimui ir tai mus labai padrąsina. Esu dėkingas visiems darbuotojams, kurie buvo su mumis šiuo nelengvu metu. Dabar šis laikotarpis baigėsi ir nekantriai laukiame liepos 1-osios, kai viešbutis vėl prisipildys šurmulio“, – sako viešbučio generalinis direktorius Kai Schukowski.
Reklāma
Nepriekaištinga kokybė, aukšto lygio paslaugos ir autentiškumas bei asmeninis dėmesys yra vieni svarbiausių „Kempinski“ viešbučių principų. Siekdama užtikrinti išskirtinį paslaugų ir svečių komforto lygį net esamoje situacijoje ir jai pasibaigus, tarptautinė prabangių viešbučių grupė, kurios šaknys glūdi Europoje, ėmėsi įgyvendinti „Kempinski White Glove Service“ iniciatyvą.
„Mums nepaprastai svarbu toliau teikti aukš čiausio lygio paslaugas, kurios yra neatsiejama „Kempinski“ paveldo dalis – būtent tai, kuo mes tikime. Turime pasirūpinti, kad mūsų svečiai visiškai pasitikėtų, jog mūsų patalpos yra švarios ir dezinfekuotos, kad kiekvienoje kasdienės veiklos smulkmenoje esamą padėtį vertiname rimtai, nekantraudami tęsti savo veiklą ir netgi pranokti itin aukštą à la Kempinski paslaugų lygį“, – aiškina vyriausiasis kokybės vadovas ir „Kempinski“ valdybos narys Benedikt Jaschke.
Siekdama paskatinti „Kempinski“ baltų pirštinių principo įgyvendinimą, veiklos strategijos ir kokybės valdymo komanda parengė išsamų vadovą. 50 puslapių leidinyje smulkiai aprašytos visos priemonės, kurių reikia imtis visuose „Kempinski“ viešbučių departamentuose – nuo svečių atvykimo, viešųjų erdvių įrengimo, maisto ir gėrimų paruošimo iki kambarių tvarkymo, spa ir susitikimų erdvių priežiūros. Nuo šiol bendraudami su svečiais visi darbuotojai mūvės pirštines ir, laikydamiesi valdžios institucijų nurodymų bei rekomendacijų, dėvės apsaugines kaukes. Jas specialiai „Kempinski“ darbuotojams sukūrė italų viešbučių personalo uniformų dizaino bendrovė „Maurel“. Visi atvykę svečiai savo kambariuose ras dezinfekcinį skystį rankoms bei jiems skirtas medicinines apsaugines kaukes. Aptarnaujantis personalas įpareigotas laikytis nuo svečių ne mažesniu kaip 1,5 metro atstumu, be to, visi baldai viešosiose erdvėse svečių patogumui bus perstatyti siekiant užtikrinti saugų atstumą. Higienos produktų tiekėjas „Diversey“ pateikė patobulintus valymo planus, kaip žingsnis po žingsnio dezinfekuoti ir valyti visas viešbučio erdves. Kiekviename viešbutyje bus įrengtos dezinfekavimo stotelės, kambarių raktų kortelės bus dezinfekuojamos prieš ir po naudojimo, medžiaginiai rankšluosčiai bendro naudojimo tualetuose bus pakeisti vienkartiniais, o profesionalūs oro valytuvai užtikrins švarų ir gaivų orą.
„Priemonių, kurių reikia imtis, sąrašas yra ilgas ir labai detalus. Tačiau tinkami ir griežčiausi aukščiausio lygio higienos standartai yra labai svarbūs siekiant įtikinti mūsų svečius, kad apsistoję bet kuriame „Kempinski“ viešbutyje visame pasaulyje jie bus visiškai saugioje aplinkoje, tuo pačiu gaudami aukštus standartus atitinkančias prabangaus viešbučio paslaugas“, – priduria Benedikt Jaschke.
Apie Grand Hotel Kempinski Vilnius: Lietuvoje, pačioje Vilniaus senamiesčio, įtraukto į UNESCO paveldo sąrašą, širdyje esantis „Grand Hotel Kempinski Vilnius“ siūlo 96 patogius kambarius ir prabangius apartamentus su vaizdu į senamiestį ir pagrindinę Katedros aikštę.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.