Autors: www.vno.lt
Avots: www.vno.lt
Kaune pristatytas investicinis su aviacija susijusių verslų plėtros
projektas „AEROHUB KUN“. Šis projektas - Kauno oro uosto plėtros
strategijos įgyvendinimas: į puikią geografinę lokaciją turintį oro
uostą ketinama pritraukti įmonių, užsiimančių orlaivių remontu, dalių
gamyba, prekyba ir kt. Šiuo metu strateginiam projektui, įdarbinsiančiam
kelis šimtus žmonių, drauge su „Investuok Lietuvoje“ ieškoma
investuotojų.
Kauno oro uoste jau pradėti pirmieji projekto „AEROHUB KUN“ darbai –
čia statomas naujas orlaivių riedėjimo takas ir peronas. Darbus tikimasi
pabaigti jau rudens pradžioje, tuomet bus sukurtos sąlygos pirmųjų
investuotojų veiklos pradžiai. Skaičiuojama, kad pirmojo etapo
infrastruktūrai užtikrinti prireiks 7,2 milijono eurų.
Reklāma
„Kauno oro uosto teritorija siekia 438 ha, o veikla šiuo metu vyksta
126 ha plote, todėl projektu siekiame išnaudoti laisvą teritoriją.
Įkūrus verslui reikiamą infrastuktūrą bus galima pradėti galvoti ir apie
antrąjį plėtros etapą, kuriame numatėme Kauno oro uostą sujungti su
Kauno laisvąja ekonomine zona (LEZ)“, - sakė Kauno oro uosto direktorius
Bruno Kaspar.
„Nuosekliai įgyvendiname Kauno oro uosto plėtros strategiją. Be
strategiškai palankios geografinės padėties galime užtikrinti puikią
infrastruktūrą, o „Investuok Lietuvoje“ konsultuoja ir teikia
visokeriopą pagalbą užsienio investuotojams, pradedantiems veiklą
Lietuvoje. Apie 75 proc. orlaivių remonto ir techninės priežiūros
paslaugas teikiančių bendrovių sąnaudų sudaro darbo jėgos išlaikymas.
Taigi vienas iš esminių mūsų konkurencinių privalumų – keliomis kalbomis
kalbantis ir inžinerijos žinias turintis personalas, kurio vidutinis
atlygis – konkurencingas lyginant su Vakarų Europos valstybėmis. Tad
privalome užtikrinti aviacijos mechanikos specialistų rengimą, kitu
atveju naujas investicijas galime pamiršti“, - sakė Lietuvos oro uostai
Komercijos direktorė Jūratė Baltrušaitytė.
Jos teigimu, visame pasaulyje stebimas naujų orlaivių poreikis,
atsarginių dalių gamybos, kitų atsargų tiekimo bei senų orlaivių
utilizavimo paslaugų paklausa. Didieji orlaivių gamintojai „Airbus“ bei
„Boeing“ skaičiuoja, kad iki 2033 metų, norint patenkinti aviacijos
verslo poreikius, Europoje reikės daugiau nei 7500 naujų orlaivių bei
100 tūkstančių naujų pilotų, orlaivius aptarnaujančių technikų bei
inžinierių.
Projektas „AEROHUB KUN“ pristatytas ir tarptautinėje arenoje – Maskvoje, Paryžiuje ir Londone, kur sulaukė nemažo susidomėjimo.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.