Lietuviai šypsojosi plačiau už kaimynus latvius

Pasibaigus kasmetinei kovo mėnesio akcijai "Pagirk gerą aptarnavimą!", akcijos organizatoriai džiaugiasi ir tuo pačiu metu stebisi tokiu didžiuliu Lietuvos piliečių aktyvumu. Klientų pagyrimų skaičius šiemet išaugo daugiau nei dvigubai – Lietuva gerokai pralenkė kaimyninę Latviją ir Estiją.

Akcijoje dalyvaujančių įmonių darbuotojai, tiesiogiai aptarnaujantys klientus, sako, kad kovo mėnesį labiau nei paprastai stengėsi aptarnauti klientus nepriekaištingai: daugiau šypsotis, išsamiau atsakinėti į klientų klausimus, mandagiai pasisveikinti ir atsisveikinti. "Šios akcijos esmė – pagirti tuos, kurie nusipelnė. Patenkinti klientai šiemet negailėjo pagyrimų ir visą mėnesį siuntė mums gražius žodžius apie vienos ar kitos akcijoje dalyvaujančios įmonės aptarnavimą. Norime atkreipti visuomenės ir verslo atstovų dėmesį į klientų aptarnavimo kokybę šalyje ir paskatinti stengtis, kad būtų geriau, – teigia projekto "GerasAptarnavimas.lt" vadovė Agnė Dičiūtė.

Pirmą kartą akcijoje dalyvaujančios VŠĮ Abromiškių reabilitacijos klinikos klientų viena mylimiausių darbuotojų teigia, kad giriamas žmogus gauna labai daug teigiamos energijos, kurios jos darbe labai daug išdalinama žmonėms, ypač dirbant su sergančiaisiais. "Žmonės dažnai dėkoja, kad gydome juos ne vaistais, o šypsenomis", – pasakoja p. Virginija.

Šiais metais Lietuvoje klientai negailėjo pagyrimų Valstybinės Mokesčių Inspekcijos darbuotojams, kioskininkėms, kurjeriams, telekomunikacijų bendrovių konsultantams, bankų darbuotojams, buitinės technikos, baldų pardavėjams, kazino ir kavinėse klientus aptarnaujantiems žmonėms.

Balandžio 2 d. geriausiai klientus aptarnaujančias įmones iškilmingai apdovanos akcijos organizatoriai kaimyninėje Latvijoje "LabsServiss.Lv". Čia daugiausiai pagyrimų sulaukė telekomunikacijų bendrovės, viešbučiai, bankai, draudimo bendrovės bei platų tinklą turinčios parduotuvėlės.

Suskaičiavus pagyrimus bus išaiškinti nugalėtojai – 10 daugiausiai pagyrimų sulaukusių klientų aptarnavimo taškų Lietuvoje. Šių įmonių atstovai bus iškilmingai apdovanoti balandžio 10 d. konferencijos "Gero aptarnavimo dienos VI" metu.

Daugiau informacijos apie projektą ir akciją: www.gerasaptarnavimas.lt

GerasAptarnavimas.lt projekto tikslas – pagerinti klientų aptarnavimo kokybę, konferencijomis ir mokymais bei akcijomis propaguoti gero aptarnavimo principus. Analogiškos organizacijos veikia Latvijoje (LabsServiss.lv) ir Estijoje (Heateenindus.ee), jų projektai jau sulaukė didelio visuomenės ir įmonių dėmesio.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 13.01.2025 - 18.01.2025 Kazjukas svētki Viļņā Nikos Travel
Pavasari iesāksim skanīgi- Kazjukas festivāls Viļņā. Priecāsimies par pavasara tuvošananos un gaismas atgriešanos mūsu dzīvē. 08.03.25- 40 EUR | Skatīt vairāk
no 40 EUR
Kaspars Zemītis un Anda Zemīte Valmierā Valmieras novada Tūrisma pārvalde
28.decembrī plkst. 18.00 kultūrtelpā "Akustika" ielūdzam uz Kaspara Zemīša un Andas Zemītes koncertu “Gaismu Gaidot”! | Skatīt vairāk
25 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 12.01.2025 - 18.01.2025 Orhideju burvība Tallinā Nikos Travel
Skaista dāvana uz 08. martu- Tallinas orhidejas, skaistā vecpilsēta un marcipāns- 08.03.2025, tikai 38 EUR | Skatīt vairāk
no 40 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 15.01.2025 - 17.01.2025 Liepājas 18. gadsimta hronikas druka Liepājas reģiona TIB
17. janvārī, Liepājas 17.–19. gadsimta interjera muzejā “Hoijeres kundzes viesu nams” Kungu ielā 24 notiks Jirgena Šmita Liepājas hronika drukas | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::2.29170489sec.