Lietuviai šypsojosi plačiau už kaimynus latvius

Pasibaigus kasmetinei kovo mėnesio akcijai "Pagirk gerą aptarnavimą!", akcijos organizatoriai džiaugiasi ir tuo pačiu metu stebisi tokiu didžiuliu Lietuvos piliečių aktyvumu. Klientų pagyrimų skaičius šiemet išaugo daugiau nei dvigubai – Lietuva gerokai pralenkė kaimyninę Latviją ir Estiją.

Akcijoje dalyvaujančių įmonių darbuotojai, tiesiogiai aptarnaujantys klientus, sako, kad kovo mėnesį labiau nei paprastai stengėsi aptarnauti klientus nepriekaištingai: daugiau šypsotis, išsamiau atsakinėti į klientų klausimus, mandagiai pasisveikinti ir atsisveikinti. "Šios akcijos esmė – pagirti tuos, kurie nusipelnė. Patenkinti klientai šiemet negailėjo pagyrimų ir visą mėnesį siuntė mums gražius žodžius apie vienos ar kitos akcijoje dalyvaujančios įmonės aptarnavimą. Norime atkreipti visuomenės ir verslo atstovų dėmesį į klientų aptarnavimo kokybę šalyje ir paskatinti stengtis, kad būtų geriau, – teigia projekto "GerasAptarnavimas.lt" vadovė Agnė Dičiūtė.

Pirmą kartą akcijoje dalyvaujančios VŠĮ Abromiškių reabilitacijos klinikos klientų viena mylimiausių darbuotojų teigia, kad giriamas žmogus gauna labai daug teigiamos energijos, kurios jos darbe labai daug išdalinama žmonėms, ypač dirbant su sergančiaisiais. "Žmonės dažnai dėkoja, kad gydome juos ne vaistais, o šypsenomis", – pasakoja p. Virginija.

Šiais metais Lietuvoje klientai negailėjo pagyrimų Valstybinės Mokesčių Inspekcijos darbuotojams, kioskininkėms, kurjeriams, telekomunikacijų bendrovių konsultantams, bankų darbuotojams, buitinės technikos, baldų pardavėjams, kazino ir kavinėse klientus aptarnaujantiems žmonėms.

Balandžio 2 d. geriausiai klientus aptarnaujančias įmones iškilmingai apdovanos akcijos organizatoriai kaimyninėje Latvijoje "LabsServiss.Lv". Čia daugiausiai pagyrimų sulaukė telekomunikacijų bendrovės, viešbučiai, bankai, draudimo bendrovės bei platų tinklą turinčios parduotuvėlės.

Suskaičiavus pagyrimus bus išaiškinti nugalėtojai – 10 daugiausiai pagyrimų sulaukusių klientų aptarnavimo taškų Lietuvoje. Šių įmonių atstovai bus iškilmingai apdovanoti balandžio 10 d. konferencijos "Gero aptarnavimo dienos VI" metu.

Daugiau informacijos apie projektą ir akciją: www.gerasaptarnavimas.lt

GerasAptarnavimas.lt projekto tikslas – pagerinti klientų aptarnavimo kokybę, konferencijomis ir mokymais bei akcijomis propaguoti gero aptarnavimo principus. Analogiškos organizacijos veikia Latvijoje (LabsServiss.lv) ir Estijoje (Heateenindus.ee), jų projektai jau sulaukė didelio visuomenės ir įmonių dėmesio.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Garais Ziemeļeiropas un Vidusjūras kruīzs  Estravel Latvia
Kopenhāgena - Kristiānsanda - Havra - Karuna - Kadisa - Malaga - Barselona - Marseļa - Savona // 12 naktis // 21.09.2024. | Skatīt vairāk
no 879 EUR
CUPRA Formentor Pilna Servisa Līzings Europcar
Lielisks Pilna Servisa Līzinga piedāvājums jaunajam un drosmīgajam krosoveram CUPRA Formentor. | Skatīt vairāk
no 358 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 05.07.2024 - 31.07.2024 Jauns multifunkcionāls baseina komplekss Liepupes muiža
Jaunais baseina komplekss ir izveidots norobežotā muižas parka teritorijā, un to ieskauj plašs dzīvžogs | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.5736289sec.