Pristatytas naujasis Latvijos turizmo įvaizdis

Latvijos turizmo aptarnavimo lygis vakarietiškas, sparčiai krinta kainos, todėl šalyje auga konkurencija. Naujasis Latvijos turizmo įvaizdis remiasi į ateities formavimą.

Šiuo metu Latvija neturi vieningo ir vientiso turizmo įvaizdžio. Tad šalis siekia sukurti vieną asociaciją, kuri reguliuotų Latvijos turizmą, skatintų turizmo produktyvumą. Dabartinis Latvijos turizmo įvaizdis yra gana žemos kokybės. Todėl būtina sukurti tokį šalies turizmo įvaizdį, kuris pritrauktų ne tik užsienio turistus, bet ir įtrauktų pačius Latvijos gyventojus.

Latvijos turizmas pasauliui nėra žinomas bei vertinams. Naujasis turizmo įvaizdis turėtų prikelti Latvijos turizmą. Šio įvaizdžio kūrimas – ilgas bei sunkus procesas. Šalyje turistas turi jaustis itin patogiai. Turizmas turi būti pritaikytas prie įvairaus tempo ir pomėgių. Kuriant Latvijos turizmo įvaizdį buvo atsižvelgta į tai, kad Latvija niekada nebuvo masinio turizmo produktas. Latvijos turizmo produkto plėtra yra pagrįsta penkiomis vertybėmis - kokybe, patvarumu, individualizacija, aukštos kokybes verte bei patirtimi.

Todėl Latvijos turizmo įvaizdis siūlo sulėtinti gyvenimo tempus, neskubėti, atsiplaiduoti. Šalyje turi vyrauti harmonija.

Sukurto turizmo įvaizdis turi keisti padėtį ir atkurti stabilumą. Nevengiama naudoti dviejų arhetipų - „Ieškotojo” ir „išminčiaus” kombinacijos. Abu archetipai apibūdina ekonominius pokyčius, kurie atsirado dėl didžiulio žmonių noro keistis ir ieškoti stabilumo. Neskubantis turistas vis dažniau nori likti vienoje vietoje, daugiau sužinoti apie šalies kultūrą ir gyvenimo būdą, pasidalinti autentiška patirtimi, elgtis atsakingai su supančia aplinka ir pažinti nežinomus turizmo objektus. Tokie turistų paprastai yra geriausi šalies lankytojai. Jie motyvuotai rekomenduoja aplankyti šalį ir kitiems turistams.

Pagrindinis Latvijos turizmo įvaizdžio tikslai - sudominti turistą, skatinti jo buvimą šalyje, skatinti vietinės turizmo plėtros ir regiono turizmo produktų eksporto augimą.

Latvijos turizmo įvaizdis padės tiek viešojo, tiek privataus sektoriaus prekybai ir gaminio projektavimo veiklai.

Aktyviausiai turizmo įvaizdis veiks Lietuvoje, Estijoje, Vokietijoje, Rusijoje, Švedijoje ir Suomijoje. Šalyse veiks Latvijos turizmo marketingo strategija.

Naujasis Latvijos turizmo įvaizdis bus platinamas anglų, rusų, vokiečių kalbomis.

Naujo Latvijos turizmo įvaizdžio projektavimu rūpinsis reklamos agentūra "ADELL Saatchi & Saatchi". Įvaizdžio

koncepcijai, vizualiniui identitetui (logotipo), šūkio plėtrai, vizualinio identiteto knygos dizainui ir Latvijos turizmo svetainės dizaino eskizų variantams skirta 10846 latų. Visi įvaizdžio darbai turi būti baigti iki 2011 07 11.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Latvijas Kapoeiras kauss 2024 Tukumā Tukuma TIC
Latvijas Kapoeiras kauss ir kapoeiras sacensības, kuras notiks Latvijā pirmo reizi. Tās notiks 27.aprīlī pulksten 11:00 Tukuma Raiņa Valsts ģimnāzijā. | Skatīt vairāk
Latvija
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 12.04.2024 - 21.04.2024 Satiec savu meistaru Tukuma pusē Tukuma TIC
Tukuma pusē no 13.aprīļa līdz 21.aprīlim varēs iepazīt 12 meistaru stāstus tuvplānā! | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 10.04.2024 - 20.04.2024 Aktīvās tūrisma sezonas atklāšana Jelgavā Jelgavas reģionālais tūrisma centrs
20.aprīlī 12 - 17 ikviens aicināts uz aktīvās tūrisma sezonas atklāšanas pasākumu Dzīvesziņas un arodu sētā. | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.664814sec.