Vykdami į kelionę pasiimkite kelionės aprašą

Prieš vykstant į poilsinę kelionę poilsiautojams patariama pasiimti kelionės aprašą, kuriame būtų pateikta informacija apie paslaugas, kurios buvo siūlomos interneto svetainėje ar kelionių kataloge. Ši informacija praverčia tuo atveju, kai norima įrodyti tai, kad pasirinktosios paslaugos neatitinka siūlytųjų. Pavyzdžiui, jei viešbutis įsikūręs kitoje vietoje nei buvo nurodyta, o aptarnavimas toli gražu neatitinka žadėtojo, tuomet poilsiautojai turi teisę kreiptis į kelionių agentūros atstovus ir nurodyti neatitikimus.

Grįžus iš po nevykusios kelionės yra galimybė net susigrąžinti dalį sumokėtų pinigų. Tokiu atveju būtina pasirūpinti nuotraukomis ir liudininkais, galinčiais paliudyti, kad suteiktos paslaugos neatitiko žadėtųjų. Jei neatitikimai yra dideli, tuomet poilsiautojai po kelionės gali reikalauti ir kompensacijos už moralinę žalą – sugadintas atostogas.

KOMENTARAS

(vardas) rezultatas?


 

Apie mus | Kontaktai | Autorinės teisės | Partneriams
All rights reserved © 2002 - 2021 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2021 1st-studio.com

 
Total Timed::0.08716202sec.