«BalticMiles» pristato naują ir novatorišką pasaulinę lojalumo programą – PINS

„BalticMiles“ kartu su lojalumo programomis ir partneriais pristato naują ir novatorišką pasaulinę lojalumo programą – PINS. Programos pagrindas – bendra lojalumo sistema, skirta dažnai apsipirkinėjantiems bei dažnai lėktuvais skraidantiems klientams. Ši nauja iniciatyva vienija oro bendroves bei mažmeninės prekybos įmones.

Pasak Gabi Kool, PINS programą valdančios ir įgyvendinančios „Coalition Rewards“ vadovo, „plačiame įvairių partnerių tinkle galios viena lojalumo valiuta, t. y. PINS. Visų pirma, pagrindinis dėmesys programoje bus sutelktas į Europą, o vėlesniame etape bus paskelbti plėtros planai kitose šalyse. Pradžioje programa bus įgyvendinama Latvijoje, Estijoje, Lietuvoje ir Rusijoje, o kitos šalys ir programos prisijungs prie PINS artimiausiais mėnesiais. Šiuo metu programose dalyvaujančių narių skaičius viršija 2 milijonus ir tikimės, kad iki 2015 m. pabaigos šis skaičius išaugs iki 5 milijonų.“ Pirmajame programos etape dalyvauja tokie partneriai kaip pasaulinį apdovanojimą pelniusi dažnai skraidantiems keleiviams skirta „airBaltic“ programa „BalticMiles“ bei kiti programos partneriai: „Nordea“, „Harmony park“, „airBaltic“, „Švaros broliai“, „SPA Vilnius“, „iDream“, „Julia Janus“, „EURONICS“, „SmartTaxi“, „Elegant Line“, „East island“, „IDW Esperanza“, „Northway Medicinos centrai“, „Heros“. Visi „BalticMiles“ nariai bus įtraukti į naująją PINS programą, o jų taškai bus perskaičiuoti į naująją PINS valiutą santykiu 1:1. Programos nariai galės išnaudoti savo PINS taškus kino ir autobusų bilietams, nemokamiems skrydžiams, muzikos atsiuntimui ar apsipirkimui internete bei įsigyti daugybę produktų sumokant kainos skirtumą.

„Pirmaujantys rinkos dalyviai visame pasaulyje stiprina asmeniniams poreikiams pritaikytų paslaugų teikimą ir savo veikloje įgyvendina lojalumo programas. Mūsų manymu, būtent tai yra vienas didžiausių „Euronics“ dalyvavimo PINS programoje privalumų, siekiant pasiūlyti klientams sumanų būdą išplėsti jų patirtį lankantis parduotuvėse ar įsigyjant prekes mūsų internetinėje parduotuvėje. Pastebime, kad Lietuvoje vis dar labai populiariai naudojamos nuolaidų programos ir manome, kad „Euronics“ tokia bendradarbiavimo programa kaip PINS suteikia itin patrauklią galimybę išsiskirti rinkoje ir užmegzti dar stipresnius ryšius su savo klientais. Tai padės „Euronics“ Lietuvoje išplėsti klientų ratą ir tuo pačiu suteiks postūmį veiklos gerinimui, palengvins mūsų produktų ir pasiūlymų įsitvirtinimą bei padidins jų žinomumą“, – sako Aurelijus Rusteika, „Euronics“ valdančios „Topo Group“ valdybos pirmininkas.

PINS programos esminis bruožas yra atvirumas, o tai reiškia, jog ji taip pat puikiai tinka mažoms ir vidutinėms įmonėms, kurios anksčiau neturėjo galimybės pasiūlyti savo lojalumo programų. PINS joms suteikia progą dalyvauti pasaulinėje bendradarbiavimo lojalumo programoje greta didžiųjų mažmeninės prekybos atstovų. Naujasis veiklos modelis taip pat leidžia klientams pasiūlyti daugiau privalumų. Programą remia pasauliniai lojalumo technologijų gigantai „LoyLogic“ (Ciurichas, Šveicarija) ir „Comarch“ (įtraukta WSE: CMR biržos sąraše), o prekės ženklą sukūrė Europos dizaino agentūros apdovanojimą gavusi Amsterdamo įmonė „LAVA“. Už programos įgyvendinimą bus atsakinga „Coalition Rewards“, daugybę apdovanojimų laimėjusi bendradarbiavimo ir lojalumo programų įmonė, įsikūrusi Latvijos sostinėje Rygoje bei turinti atstovybes kitose Europos sostinėse.

KOMENTARAS

(vardas) rezultatas?


 

Apie mus | Kontaktai | Autorinės teisės | Partneriams
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.1555779sec.