Viešbučiai vilioja klientus ypatingais pusryčiais

Pastumkite į šalį lėkštę su blynais ir omletu ir palikite vietos kai kam įdomesniam.

Vis daugiau viešbučių pusryčiams stengiasi sugalvoti ką nors įdomaus, ypač tai pasakytina apie aukščiausios klasės viešbučius. Šalia kasdienų arba standartinių pusryčių meniu, dabar viešbučiai pradėjo siūlyti ypatingąsias pusryčių „razinėles”, kurios suteiks daugiau intrigos nei pas konkurentus bei ilgam išliks klientų atmintyje. Pavyzdžiui, viešbučio Hotel F&B vadovė Džeinė Bišof (Jeanne Bischoff) pastebi, kad neretai klientų viešnagės metu pusryčiai yra vienintelis apsilankymas viešbučio restorane, todėl viešbučiai turi stengtis, kad jie liktų atminty kaip puiki vieta su ypatinga gastronomine pasiūla. Jau dabar specialių ir subtilių pusryčių galima paragauti viešbutyje Le Merigot, kuris priklauso JW Marriott prekiniam ženklui (Santa Monikoje). Prekinis ženklas Ritz-Carlton taip pat vis daugiau dėmesio skiria šiai naujovei. Keli tinklo Hilton Garden Inn viešbučiai taipogi parengė naujus pusryčių meniu.

Brangiuose viešbučiuose vis dažniau siūlomas „sveikasis” meniu, kur ypatingas akcentas skiriamas ekologiškiems ir vitaminų praturtintiems produktams. Ypatingųjų pusryčių kaina yra beveiki tokia pati, kokia iki šiol buvo už standartinius pusryčius.

KOMENTARAS

(vardas) rezultatas?


 

Apie mus | Kontaktai | Autorinės teisės | Partneriams
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.4221611sec.