TripAdvisor tyrimu nustatyti patys baisiausi keliautojai

Kelionių komunikacijų portalas TripAdvisor publikavo tyrimo rezultatus, kurie pasakoja apie blogiausius ir grubiausius keliautojus. Viso apklausoje dalyvavo 1100 amerikiečių keliautojų. Tyrimo rezultatai rodo, kad jiems išvykus kelionėn lėktuvu dažnai yra tekę susidurti su kokio nors keleivio storžieviškumu.
83% respondentų mano, kad per pastaruosius dešimt metų lėktuvų keleiviai tapo grubesni. 24% teigia, kad būtent per atostogas keleiviai tampa šiurkštesni ir nekultūringesni.

Kurie yra patys konfliktiškiausi aviakompanijų klientai? Pirmąsias sąrašo pozicijas užima vaikų tėvai, taip teigia 59% respondentų. Po jų seka keleiviai, kuriems būtinai reikia atlošti sėdynę pietų metų arba tie, kuriems patinka garsiai plepėti.

”Prašom nepamiršti prieš skrydį nusiprausti po dušu ”, šį sakinį pasakytų 54% keliautojų. Keleiviai, iš kurių sklinda nemalonus kvapas, užima labiausiai neišauklėtų keleivių sąrašo pirmąją poziciją, po kurių seka tie keleiviai, kurie garsiai kalba mobiliuoju telefonu ar konfliktuoja su aptarnaujančiu personalu.

Ar keleiviai imasi priemonių, kad sustabdytų „neadekvatų“ elgesį? 68% respondentų yra prašę nesielgti nekultūringai, 35% mano, kad tai turi spręsti aviakompanijų personalas.
Patariama ne tik keleiviams nesinaudoti mobiliaisiais telefonais, tačiau taipogi ir transporto priemonių vairuotojams, kurie turėtų sekti kelią.

Kas turėtų spręsti šias problemas? 61% respondentų mano, kad reikia laikytis moto „nesielk su kitais keleiviais taip, kaip ir tu nenorėtum, kad su tavim elgtųsi”. 53% respondentų pataria pakeisti savo požiūrį į teigiamus pojūčius ir santykius.

KOMENTARAS

(vardas) rezultatas?


 

Apie mus | Kontaktai | Autorinės teisės | Partneriams
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.19288111sec.