Turistų gidas Chic Outlet Shopping atveria naujas galimybes apsipirkinėjimo turizmui

Chic Outlet Shopping® tinklas, kuris jungia devynis garsius Europos prekinius ženklus, ir kuriam vadovauja Value Retail kompanija, išleido kelionės vadovą, skirtą turizmo verslu užsiimančioms įmonėms. Kelionės vadovas skirtas pritraukti naujus partnerius ir vystyti apsipirkinėjimų turizmą.

Europos Komisijos duomenimis, keliautojai, kurie keliauja po užsienio šalis ir miestus ir dažnai lankosi parduotuvėse, sudaro 48% visų turistų.

Daugiau kaip 22 milijonai žmonių kasmet apsilanko šiuose 9 prekinių ženklų prekybos „kaimeliuose”, - tarp jų daugiau nei 30% yra turistai. Naujasis kelionės vadovas atvers naujas galimybės apsipirkinėjimų turizmui vystyti. Kelionės vadovas išleistas 10 kalbų. Bendradarbiaudamas su viešbučiais Chic Outlet Shopping® siūlo ir įvairias pramogas. Vykstantiems darbo reikalais siūloma savo požiūriu įtraukti į savo kelionę vieną ar keletą turistinių maršrutų.
Chic Outlet Shopping® yra mažiau nei už valandos kelio nuo didžiųjų miestų. Kiekviename „apsipirkimo” kaimelyje dirba specialistų grupė, kuri rengia turų programas, atsižvelgdama į klientų poreikius. Labai dažnai šiose parduotuvėse lankosi turistai iš Kinijos, Rusijos, Korėjos, Brazilijos, Japonijos, Artimųjų Rytų ir Pietryčių Azijos.

9 Europos "apsipirkimo kaimeliai ":

  • Bicester Village, Londonas
  • La Vallee Village, Paryžius
  • Las Rozas Village, Madridas
  • La Roca Village, Barselona
  • Fidenza Village, Milanas
  • Maasmechelen Village, Briuselis/Diuseldorfas
  • Wertheim Village, Frankfurtas
  • Ingolstadt Village, Miunchenas
  • Kildare Village, Dublinas

Smulkesnė informacija: www.chicoutletshopping.com/ChicGuide


KOMENTARAS

(vardas) rezultatas?


 

Apie mus | Kontaktai | Autorinės teisės | Partneriams
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.1395402sec.