Belaukdami ilgose skrydžių registracijos eilėse, nepamirskite laiku informuoti aptarnaujantį oro uosto personalą

 

Jei pastebėjote, kad dėl ilgo laukimo eilėje galite nespėti prisiregistruoti savo skrydžiui, privalote kreiptis į aptarnaujantį oro bendrovės personalą, kad jie laiku pasirūpintų Jūsų check-in - taip nusprendė Berlyno teismas (Vokietija).

Nors aviobendrovės rūpinasi savo keleiviais, jų patogumu, pasitaiko daug nesusipratimų. Nors keleivis ir atvyksta laiku į oro uostą, jis vistiek turi stovėti eilėse, galbūt su žmonėmis, kurių registracija nėra skubi. Ne kartą toks laukimas tapo registracijos vėlavimo priežastimi. Turi būti abipusis noras sparčiai registruotis lėktuvo skrydžiui, t.y. aviokompanijos turėtų dažniaus įspėti apie likusį skrydžio registracijos laiką, o keleiviai praneštų,kad dar stovi eilėje.

Berlyno-Šarlotenburgo teismas (Amtsgericht Berlin-Charlottenburg) priteisė dviems Vokietijos keleiviams 500 eurų kompensaciją, buvo atlyginta kito skrydžio transporto išlaidos ir traukinio išlaidos. Moterys likus 70 minučių iki skrydžio atvyko į oro uostą, tačiau taip ir nesugebėjo užsiregistruoti skrydžiui dėl ilgų registravimosi eilių. Kompensacija buvo sumažintos trečdaliu.

KOMENTARAS

(vardas) rezultatas?


 

Apie mus | Kontaktai | Autorinės teisės | Partneriams
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.1585381sec.