Viena didžiausių šalies kelionių organizatorių „Tez Tour“ plečia veiklą ir pradeda dirbti pagal franšizės verslo modelį. Jį vystyti įmonė imasi atsižvelgdama į išsiplėtusią šalies kelionių rinką ir siekdama turėti tiesioginį ryšį su klientais bei dar geriau atliepti jų poreikius.
Vilniuje, Švitrigailos g. 1, jau veikia pirmoji pagal „Tez Tour“ franšizę dirbanti įmonė. Šiuo metu su kelionių sektoriuje dirbančiais verslininkais tarptautinis kelionių organizatorius veda derybas dėl tokių įmonių veiklos Kaune ir Klaipėdoje. Iš viso šiemet numatyta atidaryti tris pagal franšizę veikiančias kelionių agentūras.
Reklāma
„Tez Tour“ generalinis direktorius Aleksandras Sukovas teigia, kad poreikis naujam verslo modeliui šalia išlaikant ir senąjį, kai prekyba kelionėmis vyksta bendradarbiaujant su nepriklausomais kelionių agentais, susiformavo savaime.
„2018-aisiais pasiekėme apčiuopiamą 43 proc. siekiantį keliautojų augimą, nedidelį augimą jau stebime ir šiemet. Pastaraisiais metais ypač išplėtėme siūlomų kelionių geografiją ir įvairovę. Pastebėjome, kad visa tai reikalauja tik į mūsų produktus orientuoto personalo, galinčio užtikrinti aukščiausios kokybės paslaugas. Be to, augant keliautojų srautui, norime turėti tiesioginį ryšį su jais, įsigilinti į poreikius dar labiau. Verslo modelis pagal franšizę leidžia visa tai padaryti“, – teigia A. Sukovas.
Įmonėms, ketinančioms pradėti verslą pagal franšizės sutartį, kelionių organizatorius siūlys veikti abipusio bendradarbiavimo ir investavimo principu, kuomet „Tez Tour“ įsipareigos teikti kelionių ekspertų konsultacijas ir informaciją bei iš dalies dalinsis technologijų baze. Tikimasi, kad naują veiklą pradedantys verslininkai įsteigs kelionių biurą, įsitrauks ruošdami produktus klientams, prisiims atsakomybę už kelionių agentų samdymą ir užtikrins tam tikrą sutartą kiekį kelionių pardavimų.
A.Sukovas neabejoja, kad 15 metų sėkmingai šalyje veikiančio tarptautinio kelionių organizatoriaus vardas yra perspektyvaus kelionių verslo garantija. Jo pastebėjimu, specializuotos agentūros, kuriose koncentruojamasi į vieno organizatoriaus produktus – visame pasaulyje populiari praktika. Visgi Lietuvos kelionių rinka tokio pobūdžio bendradarbiavimui ilgą laiką buvo per maža.
„Tačiau situacija pasikeitė, lietuviai keliauja ir, atsižvelgiant į prognozes, keliaus vis daugiau. Į pagal franšizės sutartį dirbančias agentūras klientai ateina įsigyti kelionės iš pirmų rankų, paslaugą gauna greitai ir kokybiškai, nes konsultantas visą savo laiką gali skirti konkretaus produkto pažinimui. Dėl turimų žinių lygio ir aptarnavimo standartų tokių agentūrų darbuotojai vadinami priekinės linijos personalu (angl. frontline), savo ruožtu mes taip pat prisiimame atsakomybę už jų teikiamas paslaugas“, – komentuoja A. Sukovas.
Nepaisant to, kad kelionių organizatorius siekia labiau įsitraukti užtikrinant pardavimų proceso kokybę pagal franšizę dirbančiose agentūrose, kitaip keisti iki šiol vykdytos veiklos „Tez Tour“ neketina. Veikla ir toliau bus tęsiama bendradarbiaujant su visoje šalyje veikiančiais nepriklausomais kelionių agentais ir agentūromis.
Apie „Tez Tour“
„Tez Tour Lietuva“ priklauso tarptautinei kompanijai „Tez Tour“, kuri per metus poilsiui į užsienio kraštus išskraidina 2 mln. turistų. Tarptautinis kelionių organizatorius „Tez Tour“, savo veiklą pradėjęs 1994 m., vienija net 28 tarptautines kompanijas ir patenka į pagrindinių Europos kelionių organizatorių, tokių kaip „Tui“, „Thomas Cook“ ir kitų, penketuką.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.