"flyLAL-Lithuanian Airlines" rengiasi užkariauti Lietuvos ir Baltijos šalių rinką

Aviacijos bendrovė "flyLAL-Lithuanian Airlines" užsibrėžė 2008 m. pasiekti lyderės pozicijas Lietuvos aviacijos rinkoje ir ketina tapti sparčiausiai augančia skrydžių bendrove Baltijos šalyse. Bendrovė per šiuos metus ketina užaugti dvigubai. Į tai bendrovė paskelbė investuosianti beveik 0,5 milijardo litų.

Apie bendrovės plėtrą bei ambicingus verslo planus antradienį pranešė bendrovės "flyLAL" generalinis direktorius Tadas Pukšta ir Plėtros departamento direktoriaus pavaduotojas Liutauras Tarabrinas.

"Savo strateginių tikslų Lietuvoje sieksime didindami skrydžių skaičių populiariausiomis kryptimis bei siūlydami keleiviams skristi naujais maršrutais. Didelį dėmesį skirsime Latvijos ir Estijos rinkoms – šių šalių gyventojams sudarysime sąlygas patogiai ir itin palankiomis kainomis per Lietuvą pasiekti Rytų ir Vakarų Europos bei kitas šalis", – sakė "flyLAL-Lithuanian Airlines" vadovas Tadas Pukšta.

Jo teigimu, per 2008 m. "flyLAL-Lithuanian Airlines" paslaugomis turėtų pasinaudoti dvigubai daugiau keleivių nei 2007 m. – šiemet Lietuvos bendrovė tikisi milijono keleivių. Skrydžių bendrovė įsigis dvigubai daugiau lėktuvų, t.y. 2008 m. keleiviai bus skraidinami 16 Lietuvos kompanijos orlaivių – 4 SAAB ir 12 "Boeing" lėktuvų, tarp kurių bus net 2 avialaineriai "Boeing 757", kurie gali leistis Vilniaus oro uoste.

"flyLAL-Lithuanian Airlines" nuo kovo mėnesio pradeda vasaros skrydžių sezoną, per kurį pasiūlys daugiau reisų populiariausiomis kryptimis – į Milaną, Paryžių, Frankfurtą, Briuselį, Kijevą, Maskvą. Į kai kuriuos miestus keleiviai bus skraidinami net du kartus per dieną. Į Londoną numatyti ir nauji rytiniai skrydžiai, kurie turėtų patenkinti Lietuvos verslo bendruomenės poreikius.

"Mūsų strategija – suteikti galimybę Lietuvos ir kaimyninių šalių gyventojams patogiai pasiekti Europą ir kitas pasaulio šalis. Pradedame naujus skrydžius į Rygą, Barseloną, Palmą de Maljorką, Almatą, Tbilisį, Salonikus ir Larnaką. Aviakompanija turi pakankamai resursų šią vasarą pradėti dar daugiau skrydžių naujomis kryptimis, kurios šiuo metu yra derinamos ir vyksta pasirengimo darbai", – sakė "flyLAL-Lithuanian Airlines" Plėtros departamento direktoriaus pavaduotojas Liutauras Tarabrinas.

Anot jo, reguliarūs "flyLAL-Lithuanian Airlines" skrydžiai iš Rygos, Talino ir Vilniaus bei didelė dažnų skrydžių Rytų bei Vakarų kryptimis pasiūla taps stipriu konkurenciniu pranašumu Baltijos šalių rinkoje.

Kaip dar vieną iš strateginių tikslų Lietuvos aviakompanija užsibrėžė ir Palangos oro uosto galimybių panaudojimą. Vasaros sezonu "flyLAL-Lithuanian Airlines" skraidins maršrutu iš Vilniaus į Palangą, o iš Palangos atidaromi du nauji maršrutai į Londoną ir Dubliną.

"Palangoje matome daug nepanaudotų galimybių – Vakarų Lietuvos gyventojai iki artimiausio oro uosto turėjo važiuoti į Kauną ar Latviją, o dabar žemaičių kraštas galės į Vakarų Europą keliauti iš greta esančios Palangos. Šiuo metu siūlome jiems tuos maršrutus, kuriais daugiausiai lietuviai ir keliauja – į Angliją ir Airiją. Be to, numatyti skrydžiai į visus pagrindinius miestus iš Palangos su trumpu sustojimu Vilniuje", – pasakojo Liutauras Tarabrinas.

Pasak "flyLAL-Lithuanian Airlines" vadovo Tado Pukštos, tokių ambicingų "flyLAL-Lithuanian Airlines" planų siekti įmanoma tik turint stiprią techninę bazę.

"Mūsų itin stiprus konkurencinis pranašumas yra geriausias Baltijos šalyse lėktuvų aptarnavimo techninis centras. Visi 16 orlaivių nuolat turi būti pačios geriausios techninės būklės. Jau 17 metų dirbame su "Boeing" lėktuvais ir teikiame lėktuvų priežiūros paslaugas net kitų šalių aviakompanijoms. Į keleivių saugumo užtikrinimą jau investuota per 120 mln.litų", – teigė T.Pukšta. Jis pabrėžė, kad techninis aviacijos paslaugų aspektas dažniausiai lieka nepastebimas, tačiau būtent jis suteikia keleiviams tikrumo, kad skrisdami su "flyLAL-Lithuanian Airlines" jie patirs mažiausiai galimų trukdžių, susijusių su techniniais orlaivių būklės nesklandumais.

Pasak. T.Pukštos, intensyvi "flyLAL-Lithuanian Airlines" plėtra leis ne tik Lietuvos aviacijos verslą pakelti į kokybiškai naują lygmenį, ji prisidės prie turizmo plėtros. Jo teigimu, Lietuva papildomai gali gauti iki 0,9 mlrd. litų pajamų.

Apie "flyLAL-Lithuanian Airlines"

"flyLAL-Lithuanian Airlines" priklauso bendrovei "flyLAL Group". 2007 metais investicijos siekė 264 mln. Lt, bendrovė pervežė 526.000 keleivių. 2007 m. keleiviai buvo skraidinami į 16 miestų. 2007 m. Londono Gatwick oro uoste "flyLAL-Lithuanian Airlines" tarp 100 aviakompanijų buvo pripažinta punktualiausia vežėja.

KOMENTARAS

(vardas) rezultatas?


 

Apie mus | Kontaktai | Autorinės teisės | Partneriams
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::1.01097202sec.