Šiandien nacionalinė oro skrydžių bendrovė "flyLAL - Lithuanian Airlines" atidarė Garbės galeriją, taip pažymėdama žmones, svariausiai prisidėjusius prie nepriklausomos Lietuvos aviakompanijos kūrimo istorijos. Šiemet jos laureatais tapo airis Tony‘s Ryanas ir ilgamečiai "Lietuvos avialinijų" vadovai Stasys Dailydka bei Saulius Stasiūnas.
"Šiandien "flyLAL-Lithuanian Airlines" plėtros planai – ko gero patys ambicingiausi per visą nepriklausomų Lietuvos oro linijų istoriją, - sakė "flyLAL - Lithuanian Airlines" vadovas Tadas Pukšta. - Norime pabrėžti, kad oro skrydžių bendrovė taip drąsiai gali žvelgti į rytdieną tik atsiremdama į tvirtus iki šiol jau nuveiktus darbus." Garbės galeriją galės aplankyti visi, užsukę į "flyLAL - Lithuanian Airlines". Šią istorinę galeriją kasmet papildys nauji veidai – tų žmonių, kurie savo nuopelnais labiausiai prisidėjo prie nacionalinės oro skrydžių kompanijos kūrimosi bei sėkmės. Ji taip pat įamžins ir visos Lietuvos civilinės aviacijos svarbiausius raidos etapus.
Garbės laureatu tapęs Tony‘s Ryanas, pasak T.Pukštos, laikomas Lietuvos oro linijų krikštatėviu. Pernai mirusio airio multimilijonieriaus, garsaus verslininko ir filantropo, orlaivių nuomos kompanijos "Guinness Peat Aviation" (GPA) savininko apdovanojimas bus perduotas jo artimiesiems. Tony‘s Ryanas, vienas iš oro bendrovės "Ryanair" steigėjų, asmeniškai pasirūpino, kad ką tik nepriklausomybę nuo Sovietų Sąjungos atgavusiai Lietuvai būtų išnuomotas lėktuvas "Boeing-737". Į Vilnių pirmasis "Boeing-737" atskrido 1991 m. "Jis buvo papuoštas Lietuvos vėliava su didžiuliu Vyčiu raudoname fone, ant lėktuvo šono iš tolo švietė užrašas "Lithuanian Airlines", - pasakojo "flyLAL - Lithuanian Airlines" vadovas T.Pukšta. Lėktuvą tuomet atlydėjo pats Tony‘s Rayanas, matęs daug galimybių verslui Lietuvoje plėtotis ir padėjęs Lietuvos nacionalinėms oro linijoms atsiskiriant nuo "Aeroflot" ir savarankiškai vykdant savo veiklą.
Stasys Dailydka, vadovavęs "Lietuvos avialinijų" bendrovei 1992–1997 m., atsiimdamas apdovanojimą pabrėžė, kad tuometei oro skrydžių kompanijai, atsiskyrusiai nuo "Aeroflot" ir žengiančiai pirmuosius savarankiškus žingsnius, airių pagalba buvo itin svarbi. S.Dailydka kūrė nacionalinę oro skrydžių bendrovę, jo vadovavimo metais "Lietuvos avialinijos" pradėjo eksploatuoti vakarietiškus lėktuvus, pradėjo skraidyti naujais maršrutais, prisijungė prie Tarptautinės oro transporto asociacijos (IATA), gavo teisę pardavinėti pasaulinių oro linijų skrydžių bilietus.
Saulius Stasiūnas, vadovavęs nacionalinei skrydžių bendrovei pertvarkos ir privatizavimo periodu, buvo pagerbtas už svarų asmeninį indėlį kuriant ir įgyvendinant nacionalinės aviakompanijos finansinių išteklių ir srautų planavimo strategiją, už aktyvų dalyvavimą pertvarkant įmonę.
"flyLAL - Lithuanina Airlines", kurdama naują šalies aviacijos tradiciją, ketina kasmet paskelbti Garbės galerijos laureatus.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.