Pristatytas Kauno miesto prekės ženklas

Šį trečiadienį, 2014-01-08, Kauno miesto savivaldybėje pristatytas naujasis Kauno miesto prekės ženklas ir šūkis „Kaunas dalinasi". Reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R" sukurtas prekės ženklas bus naudojamas artimiausius penkerius metus.

„Šio ženklo idėja atitinka miesto dvasią, nes Kaunas - tai miestas, kuris noriai dalinasi kultūra, įvairiais renginiais, muzika, sportu, mokslu ir technologijomis. Tikimės, jog tiek turistai, tiek miestiečiai geranoriškai priims naująjį prekės ženklą", - sakė Kauno meras Andrius Kupčinskas.

Pasak prekės ženklo kūrėjų, Kaunas yra miestas, išsiskiriantis stipriu, savitu charakteriu žvelgiant tiek iš istorinės, tiek iš dabarties perspektyvos.

„Bandant objektyviai vertinti Kauno miesto veidą, susidaro modernus ir dinamiškas vaizdas: išvystyta infrastruktūra, patogus transporto ir logistikos centras, kultūros, mokslo ir sporto židinys šalies viduryje. Miestas turi gilias akademinio išsilavinimo tradicijas, pozityvią ir savitą aplinką, unikalią tarpukario architektūrą, jaukų senamiestį, žalią landšaftą. Visa tai ir yra Kauno identitetas, susipinantis į Kauno miesto prekės ženklą", - sakė prekės ženklo kūrėjai.

„Nuo pat konkurso pradžios, kuomet mums buvo pateikti įvairūs prekės ženklų variantai, buvome tikri, kad būtent šis ženklas taps nugalėtoju. Pati esu kaunietė ir noriu pasidžiaugti, kad pagaliau turime gyvą, jauną prekės ženklą, kurio dėka galėsime ir toliau sėkmingai vystyti Kauno įvaizdį. Be abejo, smagu, jog ženklas gimė, tačiau reikės dėti daug pastangų, jog jis išliktų ir būtų matomas ir naudojamas", - teigė konkurso ekspertų komisijos narė, VDU Marketingo katedros docentė dr. Nina Klebanskaja.

„Kurdami ženklą, stengėmės kiek atsiriboti nuo pernelyg ryškios Kauno asociacijos su tarpukariu, todėl nusprendėme apjungti su Kaunu susijusias asociacijas - krepšinį, džiazą, mokslą, sportą. Todėl ženklas yra daugialypis, pritaikomas įvairiems skirtingiems kontekstams", - teigė prekės ženklą sukūrusios reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R" direktorius Gytis Giniotis.

Prekės ženklo šūkį „Kaunas dalinasi" galima pritaikyti prie reikiamo konteksto, pažymint Kauno miesto įvairiapusiškumą bei lankstumą. Prekės ženklo sukūrimas kainavo 29 tūkst. Lt. Konkurso laimėtojai taip pat parengė prekės ženklo komunikacijos kampaniją 2014-2018 m. bei miestui padovanojo unikalų „Kaunas dalinasi" šriftą.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Marko Ojala un Anta Eņģele Valmieras novada Tūrisma pārvalde
11.janvārī 18.00 AKUSTIKA ielūdz uz dziesminieces Antas Eņģeles un mūziķa Marko Ojalas koncertu un sadziedāšanās vakaru! | Skatīt vairāk
20 EUR
Brīvdienu māju noma. Latvija, Roja Estravel Latvia
Nakšņošana pilnībā aprīkotā mājā, kubuls // piedāvājumi 1-8 personām // dažādu tipu mājas | Skatīt vairāk
no 125 EUR
Rīgas ģitāru kvarteta koncerts Valmieras novada Tūrisma pārvalde
2025. gada 11. janvārī plkst. 16.00 aicinām uz Rīgas ģitāru kvarteta koncertu Mazsalacas Kultūras centrā! | Skatīt vairāk
10 EUR
Pilna Servisa Līzings VW Tayron Europcar
Jaunais Tayron - vēl vairāk iespēju. Tas ir elegants un moderns SUV, kas piedāvā izcilu līdzsvaru starp veiktspēju un efektivitāti. | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::2.14715481sec.