Šį trečiadienį, 2014-01-08, Kauno miesto savivaldybėje pristatytas naujasis Kauno
miesto prekės ženklas ir šūkis „Kaunas dalinasi". Reklamos agentūros
„Not Perfect | Y&R" sukurtas prekės ženklas bus naudojamas
artimiausius penkerius metus.
„Šio ženklo idėja atitinka miesto
dvasią, nes Kaunas - tai miestas, kuris noriai dalinasi kultūra,
įvairiais renginiais, muzika, sportu, mokslu ir technologijomis.
Tikimės, jog tiek turistai, tiek miestiečiai geranoriškai priims naująjį
prekės ženklą", - sakė Kauno meras Andrius Kupčinskas.
Pasak
prekės ženklo kūrėjų, Kaunas yra miestas, išsiskiriantis stipriu, savitu
charakteriu žvelgiant tiek iš istorinės, tiek iš dabarties
perspektyvos.
„Bandant objektyviai vertinti Kauno miesto veidą,
susidaro modernus ir dinamiškas vaizdas: išvystyta infrastruktūra,
patogus transporto ir logistikos centras, kultūros, mokslo ir sporto
židinys šalies viduryje. Miestas turi gilias akademinio išsilavinimo
tradicijas, pozityvią ir savitą aplinką, unikalią tarpukario
architektūrą, jaukų senamiestį, žalią landšaftą. Visa tai ir yra Kauno
identitetas, susipinantis į Kauno miesto prekės ženklą", - sakė prekės
ženklo kūrėjai.
„Nuo pat konkurso pradžios, kuomet mums buvo
pateikti įvairūs prekės ženklų variantai, buvome tikri, kad būtent šis
ženklas taps nugalėtoju. Pati esu kaunietė ir noriu pasidžiaugti, kad
pagaliau turime gyvą, jauną prekės ženklą, kurio dėka galėsime ir toliau
sėkmingai vystyti Kauno įvaizdį. Be abejo, smagu, jog ženklas gimė,
tačiau reikės dėti daug pastangų, jog jis išliktų ir būtų matomas ir
naudojamas", - teigė konkurso ekspertų komisijos narė, VDU Marketingo
katedros docentė dr. Nina Klebanskaja.
„Kurdami ženklą, stengėmės
kiek atsiriboti nuo pernelyg ryškios Kauno asociacijos su tarpukariu,
todėl nusprendėme apjungti su Kaunu susijusias asociacijas - krepšinį,
džiazą, mokslą, sportą. Todėl ženklas yra daugialypis, pritaikomas
įvairiems skirtingiems kontekstams", - teigė prekės ženklą sukūrusios
reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R" direktorius Gytis Giniotis.
Prekės
ženklo šūkį „Kaunas dalinasi" galima pritaikyti prie reikiamo
konteksto, pažymint Kauno miesto įvairiapusiškumą bei lankstumą. Prekės
ženklo sukūrimas kainavo 29 tūkst. Lt. Konkurso laimėtojai taip pat
parengė prekės ženklo komunikacijos kampaniją 2014-2018 m. bei miestui
padovanojo unikalų „Kaunas dalinasi" šriftą.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.