Autors: Arūnas Skuja/Agnė Zelenė
Avots: Finnair/YOURSTORY
Suomijos aviakompanija „Finnair“, siekdama suvienodinti registruoto bagažo limitus visiems maršrutams, nuo rugsėjo 1 d. keičia bagažo vežimo taisykles. Pagal jas ekonominės klasės keleiviams leidžiama gabenti vieną, tačiau didesnį registruoto bagažo vienetą.
Maksimalus nemokamo registruoto bagažo svoris padidintas nuo 20 iki 23 kilogramų. Lagamino pločio, ilgio ir aukščio suma turi neviršyti 158 centimetrų.
„Pakeitimai daromi siekiant suvienodinti „Oneworld“ aljansui priklausančių aviakompanijų bagažo vežimo taisykles. Po šių pasikeitimų jos bus aiškesnės,“ – sako bendrovės „Finnair“ pardavimų vadovas Lietuvai Arūnas Skuja.
Verslo klasės keleiviai, taip pat perkantys bilietus ekonominės klasės Y/B tarifais gali nemokamai gabenti du bagažo vienetus po 23 kilogramus, tai yra 46 kilogramų bagažą.
Klientų lojalumo programos „Finnair Plus“ Platinum, Gold ir Silver kortelių turėtojams, nesvarbu, kokia klase keliaujama, leidžiama papildomai vežtis dar vieną bagažo vienetą. Pavyzdžiui, jei skrendama verslo ar ekonomine klase Y/B tarifais, vietoje dviejų lagaminų leistini trys, jei ekonomine klase – du lagaminai.
Vaikams, kuriems užsakoma vieta lėktuve, galioja tas pats registruoto bagažo svorio limitas kaip ir suaugusiems. Tuo tarpu vaikams, neužimantiems keleivio vietos, galimas 23 kilogramų bagažas. Vaikiški vežimėliai gabenami nemokamai.
Už papildomą registruoto bagažo vienetą arba už pirmą lagaminą, jei šis sveria daugiau nei 23 kilogramus (nuo 24 iki 32 kilogramų), mokamas fiksuotas bagažo mokestis. Jis, priklausomai nuo skrydžio atstumo, svyruoja nuo 30 iki 80 eurų (nuo 104 iki 276 litų).
„Mokesčiai už viršytą bagažą gerokai atpinga. Anksčiau keleiviai, skrendantys, pavyzdžiui, į Pekiną, mokėdavo po trisdešimt eurų už kiekvieną viršyto bagažo kilogramą, o dabar papildomas bagažo vienetas iki 23 kilogramų kainuoja aštuoniasdešimt eurų. Akivaizdu, kad nauja tvarka naudingesnė keleiviams,“ – teigia Arūnas Skuja.
Pasak jo, mokesčiai už viršytą bagažo svorį, sumokant šiuos iš anksto internetu, yra net 30 procentų mažesni nei oro uoste. Rankinio bagažo vežimo taisyklės nesikeičia.
Apie „Finnair“
Aviakompanija „Finnair“ yra viena seniausių Europoje, įkurta 1923 metais. Pagrindinė „Finnair“ akcininkė yra Suomijos vyriausybė, kuri valdo 55,8 proc. akcijų. Kiti akcininkai – draudimo ir kitos kompanijos, privatūs asmenys. Apie 20 proc. akcijų priklauso užsienio kompanijoms ar asmenims. Šiuo metu bendrovėje dirba apie 8 tūkst. darbuotojų. Per parą „Finnair“ atlieka apie 200 reisų, tarp jų į svarbiausius Azijos oro uostus – Kinijos, Indijos, Japonijos, Pietų Korėjos ir Tailando. 2009 metais kompanija pervežė apie 7,4 mln. keleivių. Skrydžius į Vilnių „Finnair“ pradėjo vykdyti prieš 17 metų. Populiariausi lietuvių maršrutai pagal pirmąjį šių metų pusmetį šalyje parduotų bilietų skaičių yra Pekinas, Delis, Honkongas, Šanchajus ir Bankokas.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.