Autors: Valstybinis turizmo departamentas
Avots: Rūta Dirsienė
Lietuvos, kaip pasirinktinos kelionių krypties, reklaminė kampanija pirmą kartą vykdoma Didžiosios Britanijos spaudoje. Populiariame kelionių žurnale Sunday Times Travel magazine Lietuvos turizmo reklama spausdinama tris mėnesius iš eilės – kovo, balandžio ir gegužės numeriuose.
Šios reklaminės kampanijos iniciatorius Lietuvos turizmo informacijos centras (TIC) Londone. Reklamoje Lietuva pristatoma kaip nauja kryptis 2008 metams (angl. Lithuania – your new destination for 2008), trijuose skirtinguose maketuose akcentuojamas pajūris (pirmame); Vilnius – Europos Kultūros Sostinė 2009 (antrame) bei Vilnius ir pajūris (trečiame) kartu. Kampanijos tikslas paskatinti britus apsilankyti Lietuvoje bei populiarinti Lietuvą kaip turizmui patrauklią šalį.
„Pirmąją šioje šalyje Lietuvos reklaminę kampaniją spaudoje orientavome į tikslinę auditoriją – pasiturinčius žmones, kurie ieško naujų idėjų kelionėms. Tokie yra šio žurnalo skaitytojai. Kaip tik šiuo metu Didžiosios Britanijos gyventojai spendžia, kur praleisti pavasario ir vasaros ilguosius savaigalius bei atostogas, todėl šiai reklaminei kampanijai pasirinktas ankstyvas pavasaris“, – sako TIC Londone direktorė Indrė Trakimaitė. Pajūris šiai kampanijai pasirinktas ne atsitiktinai - nuo gegužės pabaigos iš Londono į Palangą jau bus galima nuskristi tiesiogiai.
Sunday Times Travel Magazine mėnesinė auditorija daugiau nei 120 tūkst. skaitytojų, nuo 35 iki 54 metų. 86 proc. iš jų yra žmonės, gaunantys aukščiausias pajamas. Per metus jie vidutiniškai 24 dienas praleidžia keliaudami, kelionėms išleisdami vidutiniškai daugiau 50 000 Lt per metus.
Praėjusių metų lapkričio mėn ir š.m. sausio mėn vienoje populiariausių Didžiojoje Britanijoje kelionių paieškos interneto svetainių http://www.lastminute.com/ vykdyta Lietuvos turizmo reklaminė kampanija buvo labai efektyvi. Lietuvos reklaminiai baneriai pasirodė daugiau negu 1 mln. kartų, Lietuvos kaip produkto pardavimas šioje svetainėje kampanijos metu išaugo 43 proc., TIC Londone svetainės lankomumas – 50 proc. Pirmosios šioje šalyje reklaminės kampanijos internete tikslas buvo paskatinti britus į Lietuvą keliauti ne sezono metu. Per mėnesį šioje svetainėje apsilanko virš 7 mln. vartotojų.
Statistikos departamento duomenimis, 2007 metais Lietuvos apgyvendinimo įstaigose buvo apsistoję beveik 40 tūkst. turistų iš Didžiosios Britanijos.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.