Avots: BalticTravelnews.com/Welt.de
Šiandien be ypatingų pastangų galima rasti gerą, gražų viešbutį už prieinamą kainą. Problemos prasideda tada, kai klientui tenka mokėti papildomus mokesčius už kitas paslaugas, nors tai nebuvo įtraukta į kambarių kainą. Rinkos tyrimų institutas HRS atliko apklausą, kuri buvo skirta išsiaiškinti, kokie papildomi viešbučio mokesčiai labiausiai erzina klientus.
Klientai labiausiai piktinasi, kai turi mokėti:
1. Už automobilų stovėjimo aikštelę viešbučio teritorijoje (68%)
2. Už interneto paslaugas (49%)
3. Už mineralinių vandenų kambarį (38%)
4. Už fitneso ir sveikatingumo zonos naudojimą
5. Už pusryčius (29%)
6. Už minibaro gėrimus ir užkandžius (21%)
7 Už viešbučio kambario aptarnavimą (20%)
8. Už TV žiūrėjima (14%)
Apklausoje dalyvavo 600 respondentų.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.