Avots: BalticTravelnews.com/Bild.de
Planuojama, kad 2016 metais Honkongą, Makao ir Zhuhai (Kinija) jungs naujas tiltas. Jo ilgis turėtų siekti 50 kilometrų. Statinio dizainas turėtų būti ne tik funkcionalus, bet ir labai įspūdingas. Dalykas tas, kad kadaise buvusiose Didžiosios Britanijos kolonijose Honkonge ir Makao eismas vyksta iš kairės pusės, bet Zhuhai – iš dešinės. Tai reiškia, kad tiltas turi tapti kelio atkarpa, kurioje eismas vyktų iš abiejų pusių.
Nyderlandų architektų biuras NL Architects siūlo labai elegantišką, tačiau tuo pačiu ir labai neįprastą sprendimą - Pearl River Necklace Bridge tiltą – kuris drieksis virš dirbtinai padarytų salų. Eismas dėl lanko formos konstrukcijų bus keičiamas iš dešinės į kairę. Važiavimo pusės keitimas bus atliktas automatiškai – tai palengvins važiavimą šiuo tiltu. Patys architektai teigia, kad tiltas taps "naujuoju pulsuojančio Honkongo atpažinimo ženklu ".
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.