Avots: Baltictravelnews.com
Žengtas pirmasis žingsnis į naują Rygos turizmo plėtros lygmenį
Iki Rygos turizmo plėtros biuro susikūrimo (RTAB) yra sukurtas Rygos miesto ženklas LIVE Ryga, kuris užsienyje Rygą pristatys kaip užsienio metropoliją. RTAB, kurios įkūrėjai ir nariai, yra Rygos miesto taryba, aviakompanija „airBaltic“, Latvijos Viešbučių ir restoranų asociacija (LVRA) bei Latvijos Kelionių Agentų Asociacija (ALTA) ir toliau bus atsakinga už Rygos turizmo strateginį planavimą ir įgyvendinimą.
Fondas savo veiklą ir ženklą yra susijęs su Rygos iškeltu principu “Gerai rygiečiams, gerai turistams“. Komentuoja Ainārs Šlesers, Rygos miesto tarybos atstovas: „Rygos turizmo plėtrai reikalingas veiksmingas ir profesionalus elgesys, naujas požiūris. Esu įsitikinęs, kad naujas biuras parodys, kad Ryga gali būti dar aukštesnio lygio miestas. Jis bus geresnis miestas ir mums, Rygos žmoniems. Rygai nereikalingas susiskaldžiusios struktūros turizmas. Ryga nėra kokia tai rekllminė kompanija“.
„Ryga yra AirBaltic svarbiausias miestas. Ryga yra mūsų gyvenamoji vieta. Čia mes matome savo ateitį kaip bendrovė ir kaip Rygos Šiaurės metropolija. Todėl airBaltic investuoja savo intelektualinius ir materialinius išteklius, kad įgyvendintų savo turizmo galimybes“, teigia Bertolts Fliks, airBaltic prezidentas ir vykdantysis direktorius.
Atsižvelgiant į tai, kad keleivių apyvarta ryškiai nukrito ir šiais metais airBaltic nėra tokia populiari, tačiau kompanija jau ėmėsi iniciatyvos, kad kuo greičiau pradėtų veiklą RTAB.
Du mėnesius trukęs konkursas, kuriame buvo pakviesti dalyvauti dešimt tarptautiniu mastu žinomų agentūrų, teisę statyti ir vykdyti rinkodaros komunikacijų programas, siekiant užtikrinti vykdymą, laimėjo Vokietijos agentūra Embassy. Embassy Berlyne yra žinoma kaip miesto įvaizdžio kūrėja. Duomenys rodo, kad 2008 m. Berlyno kampanija yra viena iš ryškiausių rinkodaros atstovių.
Rygiečių miesto rinkodaros veikla taip pat bus vienas iš RTAB sunkiausių užduočių. Bus stengiamasi padidinti pajamas, kad dar labiau klestėtų turizmo pramonė. Biuras ketina sukurti šiuolaikišką ir dinamišką ryšį su potencialiais turistais, tiek su Rygos gyventojais. RTAB stengsis sukurti patrauklų laisvalaikio ir verslo turizmo paskirties Rygos veidą.
Pirmieji su nauju Rygos ženklu bus supažindinami Vokietijos, Švedijos, Suomijos, Norvegijos, Rusijos, Ukrainos, o taip pat Lietuvos ir Estijos rinkos atstovai. Planuojama, kad aktyvi politika turizmo sektoriuje padidės iki 15 - 20% per metus, bus sukurta 10 000 naujų darbo vietų, padidės turizmo eksportas. Pardavimų augimas tai turizmo plėtros galimybių ir susijusių paslaugų spektras - kultūros ir meno renginių organizavimas, restoranai ir barai, pramogos, renginių organizavimas, transporto paslaugų tiekimas ir kt.
„Turizmas yra beveik vienintelis sektorius, kuriame galimas greitas augimas. Todėl ekonominės krizės metu, tiesioginis turizmo ir jo ekonominis indėlis į miestą ir jo tautą, gali tapti gera žinia,“ pripažįsta Jānis Naglis, LVRA prezidentas.
ALTA prezidentė Kitija Gitendorfa sako: „Turizmas prisideda prie ekonomikos augimo, o tai padeda sukurti naujas verslo galimybes ir naujas darbo vietas. Turizmas gali būti nukreiptas į mūsų ekonominę padėtį. Mes tikime, kad Ryga taps galingu turistų magnetu. Todėl sieksim kuo labiau padidinti jos patrauklumą“.
2009 m. Rygos miesto taryba biurui suteiks finansavimą, šiam tikslui skirta 1 milijonas latų. Visų pirma tai skirta Rygos reklamos kampanijos sukūrimui užsienyje, taip pat patrauklios turizmo produkto plėtrai ir turizmo įmonių skatinimui. O kitais metais prie finansavimo prisidės kiti nariai ir įkūrėjai. Fondo valdyba bus administracinis organas, sudarytas iš steigėjų. Biure dirbs penki prekybos ryšių specialistai.
RTAB įkūrėjas balsų padalijimas:
• Rygos Taryba - 70% ;
• airBaltic - 10%
• Latvijos Viešbučių ir restoranų asociacija - 10%
• Latvijos Kelionių Agentų Asociacija (ALTA) - 10%.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.