Tarptautinė TUI patirtis pritaikoma Lietuvoje – atidaromas nuosavas pardavimų biuras

Tarptautinis kelionių organizatorius TUI Vilniuje atidaro pirmąjį Baltijos šalyse nuosavą kelionių pardavimų biurą. Prekybos centre „BIG“ įsikūrusiame biure bus prekiaujama išskirtinai tik TUI kelionėmis. Šis žingsnis žengtas remiantis tarptautine įmonių grupės patirtimi ir išgrynintu veiklos modeliu. Pasaulyje TUI valdo apie 1600 nuosavų kelionių agentūrų.


„Šiuo metu baigiame įgyvendinti vadybinius pokyčius įmonės viduje ir naujus metus pradedame ambicingais tikslais. Jų įgyvendinimui būtinas papildomas pardavimų kanalas. Nors Lietuvoje toks verslo modelis dar nėra plačiai naudojamas, Vakarų Europoje – priešingai – tai populiari praktika turizmo rinkoje“, - sako Evaldas Malakauskas, TUI Lietuvoje vadovas.


Anot jo, buvo atidžiai stebima ir analizuojama Lietuvos rinka, pirkėjų pasiskirstymas tarp internetinės prekybos ir fizinių taškų. Išryškėjo tendencija, kad lietuviai informacijos apie keliones ir pasiūlymų ieško internete, tačiau didžioji dalis linkę išsirinkti ir įsigyti kelionę agentūroje su kelionių eksperto pagalba.

„Pritaikę TUI grupės modelį, turėsime ne tik nuosavą pardavimų kanalą, bet galėsime tiksliau pažinti rinką, operatyviau reaguoti į poreikius. Bet tai nereiškia, kad nuo šiol pardavimus koncentruosime tik per savus kanalus. Bendradarbiavimas su kitomis agentūromis mums ir toliau išlieka strateginiu prioritetu“, - teigia TUI Lietuvoje vadovas.


Planuojama, kad artimiausiu metu TUI kelionių pardavimų biurai atsidarys Latvijos bei Estijos sostinėse. Vėlesnis etapas – tokių biurų tinklo plėtra į kitus šalių miestus.       


Tarptautinis kelionių organizatorius lietuviams siūlo jų jau pamėgtas ir išbandytas atostogų kryptis. Bet nuo konkurentų siūlomų paketų jos skiriasi ekskliuzyvinėmis TUI atostogų koncepcijomis: šeimoms skirtu „Fun&Sun“, vaikų klubu „Toucan“, aktyvų poilsį mėgstantiems „Day&Night Connected“, sporto pramogų mėgėjams pritaikytu „TUI Magic Life“, gyvenimo gurmanams „TUI Blue“ ir racionaliausiems atostogautojams skirta programa „Smart“.


Praėjusiais metais TUI Lietuva aptarnavo 32 tūkst. atostogautojų, šiais metais planuojama šį skaičių auginti iki 2,5 karto. 2020 m. sezonui vien Antalijoje TUI yra išpirkusi viešbučių kambarių už 200 mln. Eur. Toks grupės veiklos mastas leidžia keliautojams pateikti geriausius pasiūlymus.


KOMENTARAS

(vardas) rezultatas?


 

Apie mus | Kontaktai | Autorinės teisės | Partneriams
All rights reserved © 2002 - 2020 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2020 1st-studio.com

 
Total Timed::0.18658304sec.