Komunikacijos agentūros „Pro Group“ sukurtas ir įgyvendintas projektas – Žalgirio mūšio jubiliejui skirtas 20 kv. m. dydžio mūšio maketas – nugalėjo geriausių Baltijos šalių viešųjų ryšių projektų konkurse „Baltic PR Awards“. Korporatyvinės komunikacijos kategorijoje laimėjęs darbas buvo įgyvendintas kaip vienos seniausių Lietuvos bendrovių AB „Stumbras“ komunikacijos dalis, siekiant sustiprinti „Stumbro“ sąsajas su istorija.
„Stumbras“ šio projekto įgyvendinimui paskyrė visą specialiai Žalgirio mūšio 600-ajam jubiliejui išleistos degtinės „Lithuanian Vodka Žalgiris 600“ partijos pardavimo pelną.
„Mūsų laimėjimas dar kartą patvirtino, kad geram komunikacijos projektui privalomas derinys – originali idėja ir geras įgyvendinimas. Kategorijoje, kurios finale varžėmės su dviem latvių projektais – banku „Citadele“ ir saldainių gamintoja „Laima“, buvo labai gerai įgyvendintų projektų, tačiau jų idėjos, mano nuomone, nebuvo tokios stiprios – tai ir lėmė, jog Žalgirio mūšio maketo projektas buvo pripažintas geriausiu“, - teigia „Pro Group“ vykdomasis direktorius Karolis Žukauskas.
Pasak jo, ne ką mažiau svarbu geras agentūros ir kliento tandemas.
„Kiek Lietuvoje įmonių, kurios sutiktų investuoti į galbūt iš pradžių net utopiškai atrodančią idėją ir padovanoti tokią dovaną visuomenei bei muziejui? „Stumbrui” idėja patiko iš karto, vienintelis jiems kilęs klausimas – ar spėsime. Praėjusių metų pašėlę penki mėnesiai lenkyniaujant su laiku buvo vieni intensyviausių ir įdomiausių naujos patirties prasme. Džiugu, jog agentūrai tai lėmė dar ir tarptautinį apdovanojimą“, - sako K. Žukauskas.
„Pro Group“ konsultanto Lauryno Filipavičiaus teigimu, šiuo apdovanojimu agentūra tikisi paskatinti ir kitus klientus bei bendroves Lietuvoje kūrybiškiau bei inovatyviau pažvelgti į savo komunikaciją, išlipti iš saugios, bet standartinės komunikacijos rėmų.
„Be to, įrodėme sau ir kitiems, jog sėkmingų projektų įgyvendinimui nebūtina būti viena didžiausių agentūrų Lietuvoje. Akivaizdu, kad originali idėja gali tapti tarptautinės sėkmės pagrindu“, - teigia L. Filipavičius.
Žalgirio mūšio maketo kūrimas, pernai trukęs beveik penkis mėnesius, buvo plačiai nušviestas žiniasklaidoje, o jo atidarymo vakare dalyvavo ir LR Kultūros ministras.
Žalgirio mūšio maketui, kuris šiuo metu eksponuojamas Lietuvos nacionaliniame muziejuje, pagal projekto partnerių Lietuvos istorijos instituto specialistų rekomendacijas buvo išlieta ir nudažyta daugiau nei 1000 lietuvių, lenkų ir vokiečių karių figūrėlių. Makete taip pat „pasodinti“ beveik 400 medžių, įkurtos keturios gyvenvietės bei trys stovyklos, pagal istorinius duomenis atkurta apie 40 Žalgirio mūšyje naudotų vėliavų.
Šiemet „Baltic PR Awards“ apdovanojimams buvo pateikti 48 komunikacijos projektai iš trijų Baltijos šalių bei Lenkijos. Tarp nugalėtojų – po vieną projektą iš Lietuvos ir Estijos, bei 8 latvių darbai. Tarptautinė komisija projektus vertino pagal įvairius kriterijus: projekto tikslus, efektyvumą, pasiektus rezultatus, kūrybingumą, inovatyvumą ir kt.
Draudžiama portale www.travelnews.lt paskelbtą informaciją perpublikuoti be Travelnews.lt redakcijos sutikimo.