Pristatytas Kauno miesto prekės ženklas

Šį trečiadienį, 2014-01-08, Kauno miesto savivaldybėje pristatytas naujasis Kauno miesto prekės ženklas ir šūkis „Kaunas dalinasi". Reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R" sukurtas prekės ženklas bus naudojamas artimiausius penkerius metus.

„Šio ženklo idėja atitinka miesto dvasią, nes Kaunas - tai miestas, kuris noriai dalinasi kultūra, įvairiais renginiais, muzika, sportu, mokslu ir technologijomis. Tikimės, jog tiek turistai, tiek miestiečiai geranoriškai priims naująjį prekės ženklą", - sakė Kauno meras Andrius Kupčinskas.

Pasak prekės ženklo kūrėjų, Kaunas yra miestas, išsiskiriantis stipriu, savitu charakteriu žvelgiant tiek iš istorinės, tiek iš dabarties perspektyvos.

„Bandant objektyviai vertinti Kauno miesto veidą, susidaro modernus ir dinamiškas vaizdas: išvystyta infrastruktūra, patogus transporto ir logistikos centras, kultūros, mokslo ir sporto židinys šalies viduryje. Miestas turi gilias akademinio išsilavinimo tradicijas, pozityvią ir savitą aplinką, unikalią tarpukario architektūrą, jaukų senamiestį, žalią landšaftą. Visa tai ir yra Kauno identitetas, susipinantis į Kauno miesto prekės ženklą", - sakė prekės ženklo kūrėjai.

„Nuo pat konkurso pradžios, kuomet mums buvo pateikti įvairūs prekės ženklų variantai, buvome tikri, kad būtent šis ženklas taps nugalėtoju. Pati esu kaunietė ir noriu pasidžiaugti, kad pagaliau turime gyvą, jauną prekės ženklą, kurio dėka galėsime ir toliau sėkmingai vystyti Kauno įvaizdį. Be abejo, smagu, jog ženklas gimė, tačiau reikės dėti daug pastangų, jog jis išliktų ir būtų matomas ir naudojamas", - teigė konkurso ekspertų komisijos narė, VDU Marketingo katedros docentė dr. Nina Klebanskaja.

„Kurdami ženklą, stengėmės kiek atsiriboti nuo pernelyg ryškios Kauno asociacijos su tarpukariu, todėl nusprendėme apjungti su Kaunu susijusias asociacijas - krepšinį, džiazą, mokslą, sportą. Todėl ženklas yra daugialypis, pritaikomas įvairiems skirtingiems kontekstams", - teigė prekės ženklą sukūrusios reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R" direktorius Gytis Giniotis.

Prekės ženklo šūkį „Kaunas dalinasi" galima pritaikyti prie reikiamo konteksto, pažymint Kauno miesto įvairiapusiškumą bei lankstumą. Prekės ženklo sukūrimas kainavo 29 tūkst. Lt. Konkurso laimėtojai taip pat parengė prekės ženklo komunikacijos kampaniją 2014-2018 m. bei miestui padovanojo unikalų „Kaunas dalinasi" šriftą.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Mājas Kafejnīcu Dienas līdz 15.septembrim Lauku Ceļotājs
šogad Mājas kafejnīcu dienas pulcēs gardas ēšanas un ēst gatavošanas entuziastus visos Latvijas novados. Tās norisināsies gandrīz katru nedēļas | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 05.07.2024 - 31.07.2024 50% kruīziem 2024. - 2026. gadā! Estravel Latvia
Nenokavējiet iespēju - 7 nakšu kruīzi Persijas līcī un Vidusjūrā // viss iekāluts ēdināšana // augstas klases serviss! | Skatīt vairāk
no 529 EUR
Speciālais piedāvājums Foto mīļiem! Estravel Latvia
Somijas daba // 9 naktis naktsmītnē atbilstoši izvēlētajam, pilna pansija, transfēri un piekļuve skatu torņiem un slēpņiem | Skatīt vairāk
no 3480 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.71171904sec.