Finnair atnaujina vaizdinį identitetą

Suomijos aviakompanija „Finnair“ atnaujina vaizdinį identitetą. Keičiamas kompanijos logotipas, orlaivių ir salonų išvaizda, taip pat darbuotojų uniformos. Pagrindinė pokyčių priežastis – noras padidinti oro bendrovės patrauklumą Centrinės Europos ir Azijos rinkose.

Kompanijos vaizdinis identitetas keičiamas remiantis pavasarį pristatyta organizacijos vizija. „Finnair“ siekia tapti pirmaujančia aviakompanija Šiaurės šalyse, taip pat būti tarp trijų didžiausių oro bendrovių, siūlančių susisiekimą tarp Europos ir Azijos.

finnair

„Planuojame, kad „Finnair“ augimą daugiausia lems didėjantis skrydžių tarp Europos ir Azijos poreikis. Norėdami, kad sektųsi šioje itin konkurencingoje tarptautinėje rinkoje, turime teigiamai ir drąsiai išsiskirti, tiek savo paslaugomis, tiek išoriškai,“ – sako kompanijos „Finnair“ prezidentas ir generalinis direktorius Mika Vehvilainenas.

Paslaugų tapatumo atnaujinimas bus pradėtas kitų metų sausio mėnesį. „Finnair“ stengiasi patenkinti besikeičiančius klientų poreikius diegdama inovatyvius sprendimus. Siekiama, kad kelionės bendrovės klientams suteiktų džiaugsmo, lengvumo ir gaivumo potyrius. Keleiviams bus pasiūlytos patikimos paslaugos, kuriomis paprasta naudotis ir dėl kurių verslo kelionės taps patogesnės bei malonesnės.

finnair

„Finnair“ pavadinimas ir raidė F bendrovės logotipe buvo naudojami dešimtmečius, atnaujinant identitetą jiems suteikta daugiau modernumo ir dinamiškumo. Naujasis logotipas buvo kuriamas ankstesnio pagrindu. Pagrindinės spalvos liko išsaugotos, tik, siekiant pabrėžti naują modernesnį bendrovės veidą, tamsesnė mėlyna spalva išryškinta baltos ir sidabrinės spalvos deriniu.

„Finnair“ partneriais keičiant bendrovės identitetą buvo pasirinkta reklamos agentūra „SEK&Grey“. Identiteto atnaujinimas „Finnair“ kainuos maždaug 10 mln. eurų (apie 35 mln. litų). Didžiąją šių išlaidų dalį sudarys orlaivių apipavidalinimo ir darbuotojų uniformų pakeitimai, kuriuos per ateinančius metus ir taip buvo numatyta atlikti. Visą „Finnair“ orlaivių parką planuojama perdažyti iki 2013 metų, tolimųjų maršrutų lėktuvams naują išvaizdą ketinama suteikti per 2011 metus.

Apie „Finnair“

Aviakompanija „Finnair“ yra viena seniausių Europoje, įkurta 1923 metais. Pagrindinė „Finnair“ akcininkė yra Suomijos vyriausybė, kuri valdo 55,8 proc. akcijų. Kiti akcininkai – draudimo ir kitos kompanijos, privatūs asmenys. Apie 20 proc. akcijų priklauso užsienio kompanijoms ar asmenims. Šiuo metu bendrovėje dirba apie 8 tūkst. darbuotojų. Per parą „Finnair“ atlieka apie 200 reisų, tarp jų į svarbiausius Azijos oro uostus – Kinijos, Indijos, Japonijos, Pietų Korėjos ir Tailando.

Trečiąjį 2010 metų ketvirtį kompanijos veiklos pelnas buvo 42 mln. eurų (apie 145 mln. litų), apyvarta – 551 mln. eurų (apie 1902,5 mln. litų). Per devynis šių metų mėnesius „Finnair“ iš viso pervežė apie 5,5 mln. keleivių. Skrydžius į Vilnių „Finnair“ pradėjo vykdyti prieš 17 metų. Populiariausi lietuvių maršrutai pagal trečiąjį šių metų ketvirtį šalyje parduotų bilietų skaičių yra Helsinkis, Niujorkas, Londonas, Pekinas, Mančesteris, Torontas, Stokholmas, Delis, Honkongas, Šanchajus.

Daugiau informacijos: Finnair Media Desk tel. +358 9 818 4020, comms@finnair.fi

KOMENTARAS

(vardas) rezultatas?

PALAIKYMO

 

Apie mus | Kontaktai | Autorinės teisės | Darbo pasiūlumai | Partneriams
All rights reserved © 2002 - 2019 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2019 1st-studio.com

 
Total Timed::0.30987406sec.