airBaltic: kas laukia oro bendrovių ir jų keleivių 2013-aisiais?

Baltijos šalių oro bendrovė „airBaltic“ pateikia penkias svarbiausias įžvalgas ir prognozes, kokių naujovių ir pokyčių aviacijos sektoriuje galima tikėtis šiemet.

Neramumai Europoje paveiks ir skrydžių rinką. Dėl nesiliaujančių problemų dėl įsiskolinimų ir besitęsiančių taupymo priemonių, Europos ekonomika ir toliau turės kovoti su kylančiais iššūkiais. Oro bendrovėms tokia situacija prognozuoja mažėjantį keleivių skaičių ir nuolat peržiūrimus įmonių biudžetus, kai leidžiamos tik itin svarbios verslo kelionės. Šiuos iššūkius oro bendrovės bandys įveikti vykdydamos konsolidaciją ir restruktūrizacija ir taip didindamos savo efektyvumą, kad galėtų pasiūlyti žemas bilietų kainas bei individualiai pritaikytas paslaugas. Pigių skrydžių bendrovės bandys pritraukti daugiau verslo reikalais skrendančių keleivių siūlydamos priskiriamas vietas ir daugiau lankstumo keliaujant. Tradicinės, hibridinės ir nišinės oro bendrovės ir toliau siūlys kuo platesnį paslaugų spektrą, įtraukdamos individualius poreikius atitinkančias kelionių paslaugas už prieinamą kainą. Siekdamos apsidrausti nuo sumažėjusios verslo kelionių paklausos, oro bendrovės daug dėmesio skirs skrydžiams poilsinių kelionių maršrutais vasarą.

Oro bendrovės ir toliau modernizuos savo lėktuvų parkus. Nepaisant prognozių, jog naftos kainos mažės, išlaidos kurui sudaro didelę bendrovių išlaidų dalį. Tai skatina oro bendroves atnaujinti savo lėktuvų parkus visiškai naujais, atnaujintais arba turbopropeleriniais lėktuvais.

Didės pajamos iš papildomų šaltinių. Oro bendrovės, veikiančios kaip prekybos centrai ir parduodančios įvairiausias prekes ir paslaugas nuo papildomų leidimų bagažui irautomobilių nuomos iki draudimo, akinių ar lakštinių, pakeitė šios verslo šakos pagrindus. Papildomos pajamos yra itin svarbios finansiniam oro bendrovių gyvybingumui, nes padengia nuostolius kitose srityse. Be to, jos užtikrina geresnį ir teisingesnį paslaugų teikimą – su nedaug bagažo keliaujantys keleiviai nebesubsidijuoja skrendančių su sunkiu bagažu. Jei registracijos metu bagažo mokestis yra sumokamas atskirai nuo bilieto kainos, papildomi produktai (planšetiniai kompiuteriai skrydžio metu, galimybė naudotis bevieliu internetu, įsigyti gėlių ar ypatingų gėrimų bei patiekalų) suteikia daugiau vertės, kaisuteikiami papildomai už simbolinį mokestį, o ne įtraukiami į bilieto kainą. 2013 m. oro bendrovės pradės siūlyti naują papildomų produktų asortimentą nuo atskiros registracijos oro uoste iki modernių prietaisų pramogauti skrydžių metu, turinio asmeniniams įrenginiams ir įvairių rinkodarinių eksperimentų, kuriais bus norima ištirti galimų naujoviškų produktų pardavimų potencialą.

Individualiems poreikiams pritaikomos paslaugos taps rinkos standartu. Oro bendrovėssiūlo dešimtis individualiai pritaikomų ir šimtus papildomų paslaugų, tačiau jos keleiviams pasiekiamos tik vežėjų interneto svetainėse. Tarptautinė oro transporto asociacija kuria naujus standartus, kurie leis keleiviams pasiūlyti visas oro bendrovių teikiamas paslaugas per kitus kanalus, pavyzdžiui, kelionių agentūras. Individualiems poreikiams pritaikytos kelionės taps nauju rinkos standartu, kiekvienam keleiviui leisiančiu gauti jam reikalingas paslaugas.

Ateitį nulems „žalieji“ skrydžiai. Kovos su klimato kaita politikos formavimas oro bendrovėms išlieka potencialia finansine grėsme, nors ES šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijų leidimų prekybos sistemos priėmimas buvo atidėtas, kol bus pasiektas globalussutarimas. Blogėjanti Europos valstybių finansinė padėtis gali paskatinti vyriausybes įvesti „žaliuosius“ mokesčius, kurie užkamšytų biudžetų spragas keleivių sąskaita. Tai, kartu su augančiomis kuro kainomis, skatins oro bendroves taikyti „žaliųjų“ skrydžių praktiką. 2013-aisiais kils įvairių „žaliuosius“ skrydžius palaikančių iniciatyvų: nuo biokuro naudojimo iki novatoriškų sprendimų padėsiančių taupyti kurą, mažinant skrydžių laiką ir netiesioginių maršrutų skaičių.

Oro bendrovė skraido į daugiau kaip 60 Europos, Skandinavijos, Rusijos, NVS šalių ir Viduriniųjų Rytų miestų. Lietuvoje „airBaltic“ skrydžius vykdo iš Vilniaus oro uosto.

Visą „airBaltic“ skrydžių tvarkaraštį galima rasti bendrovės internetiniame puslapyje: http://www.airbaltic.com/.

 

Apie „airBaltic“:

„Air Baltic Corporation“ (airBaltic) yra uždara akcinė bendrovė, įkurta 1995 metais. Pagrindinis oro bendrovės akcininkas – Latvijos valstybė, valdanti 99,8 proc. akcijų. Šiuo metu „airBaltic“ lėktuvų parką sudaro 29 lėktuvai: šeši „Boeing 737-500“, aštuoni „Boeing 737-300“, septyni „Fokker 50“ ir aštuoni „Bombardier Q400 NextGen“ lėktuvai. „airBaltic” siūlo tiesioginius skrydžius iš trijų Baltijos šalių sostinių: Vilniaus, Rygos ir Talino. 2010 m. oro bendrovei „airBaltic“ įteiktas specialus pasaulinio apdovanojimo „The Budgies World Low Cost Airline Awards“prizas, kuriuo pripažinti „airBaltic“ kaip hibridinės oro bendrovės pasiekimai. „airBaltic“ taip pat pelnė 2009/2010 metų oro bendrovės vardą (Gold Award), kurį suteikė Europos regioninių oro bendrovių asociacija. „airBaltic“ gavo ir pasaulinį apdovanojimą už verslo restruktūrizavimą – „Phoenix Award 2010“.

KOMENTARAS

(vardas) rezultatas?

PALAIKYMO

 
Poilsiavimo ir kelionių pasiūlymai:
AIJA VĪTOLIŅA & TANGO SIN QUINTO ATTA Centre
В концерте прозвучат от популярных произведений танго до совершенно незнакомых, но | Žiūrėti daugiau

Apie mus | Kontaktai | Autorinės teisės | Partneriams
All rights reserved © 2002 - 2022 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2022 1st-studio.com

 
Total Timed::0.14616704sec.