Lietuviai šypsojosi plačiau už kaimynus latvius

Pasibaigus kasmetinei kovo mėnesio akcijai "Pagirk gerą aptarnavimą!", akcijos organizatoriai džiaugiasi ir tuo pačiu metu stebisi tokiu didžiuliu Lietuvos piliečių aktyvumu. Klientų pagyrimų skaičius šiemet išaugo daugiau nei dvigubai – Lietuva gerokai pralenkė kaimyninę Latviją ir Estiją.

Akcijoje dalyvaujančių įmonių darbuotojai, tiesiogiai aptarnaujantys klientus, sako, kad kovo mėnesį labiau nei paprastai stengėsi aptarnauti klientus nepriekaištingai: daugiau šypsotis, išsamiau atsakinėti į klientų klausimus, mandagiai pasisveikinti ir atsisveikinti. "Šios akcijos esmė – pagirti tuos, kurie nusipelnė. Patenkinti klientai šiemet negailėjo pagyrimų ir visą mėnesį siuntė mums gražius žodžius apie vienos ar kitos akcijoje dalyvaujančios įmonės aptarnavimą. Norime atkreipti visuomenės ir verslo atstovų dėmesį į klientų aptarnavimo kokybę šalyje ir paskatinti stengtis, kad būtų geriau, – teigia projekto "GerasAptarnavimas.lt" vadovė Agnė Dičiūtė.

Pirmą kartą akcijoje dalyvaujančios VŠĮ Abromiškių reabilitacijos klinikos klientų viena mylimiausių darbuotojų teigia, kad giriamas žmogus gauna labai daug teigiamos energijos, kurios jos darbe labai daug išdalinama žmonėms, ypač dirbant su sergančiaisiais. "Žmonės dažnai dėkoja, kad gydome juos ne vaistais, o šypsenomis", – pasakoja p. Virginija.

Šiais metais Lietuvoje klientai negailėjo pagyrimų Valstybinės Mokesčių Inspekcijos darbuotojams, kioskininkėms, kurjeriams, telekomunikacijų bendrovių konsultantams, bankų darbuotojams, buitinės technikos, baldų pardavėjams, kazino ir kavinėse klientus aptarnaujantiems žmonėms.

Balandžio 2 d. geriausiai klientus aptarnaujančias įmones iškilmingai apdovanos akcijos organizatoriai kaimyninėje Latvijoje "LabsServiss.Lv". Čia daugiausiai pagyrimų sulaukė telekomunikacijų bendrovės, viešbučiai, bankai, draudimo bendrovės bei platų tinklą turinčios parduotuvėlės.

Suskaičiavus pagyrimus bus išaiškinti nugalėtojai – 10 daugiausiai pagyrimų sulaukusių klientų aptarnavimo taškų Lietuvoje. Šių įmonių atstovai bus iškilmingai apdovanoti balandžio 10 d. konferencijos "Gero aptarnavimo dienos VI" metu.

Daugiau informacijos apie projektą ir akciją: www.gerasaptarnavimas.lt

GerasAptarnavimas.lt projekto tikslas – pagerinti klientų aptarnavimo kokybę, konferencijomis ir mokymais bei akcijomis propaguoti gero aptarnavimo principus. Analogiškos organizacijos veikia Latvijoje (LabsServiss.lv) ir Estijoje (Heateenindus.ee), jų projektai jau sulaukė didelio visuomenės ir įmonių dėmesio.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 16.03.2024 - 05.04.2024 Pieteikšanās MKD Augšdaugavas novadā TAKA
‘’Mājas kafejnīcu dienas 2024’’ Augšdaugavas novadā šogad notiks 27.- 28.jūlijā | Skatīt vairāk
Klasiskās indiešu dejas koncerts Valmieras TIC
6.aprīlī plkst. 18.00 Līga Saukante aicina uz klasiskās indiešu dejas solokoncertu “Samvadita – Harmonija” Kocēnu Kultūras namā. | Skatīt vairāk
10 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 20.03.2024 - 01.04.2024 Apvienotie Arābu Emirtāti - kūrorti Estravel Latvia
Pēdējās vietas atpūta Dubaijas kūrortos. 24.03. un 31.03. // 8 nakrtis viesnīcā, brokastis | Skatīt vairāk
no 605 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 22.03.2024 - 03.04.2024 LIELDIENU IZPĀRDOŠANA Novatours
Ķer savu ceļojumu ar izdevīgu cenu! Ceļo ar ģimeni vai draugiem un saņem atlaidi! | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.474195sec.