Patarimai, kaip pernešti didelius karščius

Per didelius karščius patariama gerti daug vandens. Svarbu nepamiršti, kad iškart didelio kiekio vandens gerti nereikia– atsigerkite vandens po gurkšnį, bet dažniau. Jai geriate mineralinį vandenį, būkite tikri, kad jame nebūtų per daug druskų – vanduo, turintis daug druskos, gali sukelti kraujospūdį. Kaip alternatyva vandeniui gali būti arbata.

Ypač nemažai vandens turi vartoti tie žmonės, kurie turi nevienodą pulsą, širdies problemas, aukštą kraujo spaudimą. Vyresnio amžiaus žmonės ypač sunkiai perneša karštį. Kaitra gali sukelti kraujospūdžio svyravimus ir kraujotakos sutrikimus. Vartojami gėrimai turi būti atvėsinti, tačiau ne per šalti. Žmonės, sunkiai pernešantys kaitrą, ypač didelių karščių metų turėtų būti vėsiose patalpose.

Karščių metu nepatariama valgyti aštrių patiekalų, kadangi jie skatina prakaitavimą, todėl organizmas praranda daug skysčių. Mažiems vaikams ir vyresnio amžiaus žmonėms tai ypač svarbu, kadangi viso to nepaisymas gali sukelti rimtų sveikatos negalavimų.

Kad nakties poilsis būtų pilnavertis, jau dienos metu reikia pasirūpinti, kad miegamasis kambarys per daug neįkaistų – užtraukite užuolaidas ir žaliuzes, uždarykite langus. Išvėdinti kambarį reikėtų prieš pat miegą. Geriau miegosite, jei prieš miegą nusimaudysite po vėsiu dušu.

KOMENTARAS

(vardas) rezultatas?


 

Apie mus | Kontaktai | Autorinės teisės | Partneriams
All rights reserved © 2002 - 2020 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2020 1st-studio.com

 
Total Timed::0.08195806sec.