Lėktuvų bilietų rezervacinės sistemos tikslas – kuo mažiau kompiuterio mygtukų paspaudimų tarp keliautojo ir pasirinktos šalies

Tarp savarankiškai keliaujančiųjų populiari skrydžių ir viešbučių rezervacinė sistema „Skrendu.lt“ paskelbė apie pokyčius e. portale. Technologinėms bei funkcinėms naujovėms lietuviško kapitalo įmonė ryžosi dėl pastebimai išaugusių pardavimų – lyginant su 2014 m. II ketvirčiu, šiemet tuo pačiu periodu įmonės pajamos padidėjo daugiau nei trečdaliu – 36 proc. Per dieną „Skrendu.lt“ aptarnauja virš 500 klientų.

 

Sistemos populiarumą lėmė įdiegta itin galinga skrydžių paieškos sistema, kuri išsprendžia daugeliui keliautojų aktualią problemą – nereikia naršyti po daug skirtingų e. portalų, o visi pasiūlymai pateikiami viename. „Ieškodamas skrydžio į pasirinktą miestą ar šalį per „Skrendu.lt“, keliautojas mato 400 bendrovių iš viso pasaulio pasiūlymus, tarp kurių patenka ir reguliarieji skrydžiai, ir pigių oro linijų pasiūlymai, ir jungtiniai iš šių skirtingų bendrovių pasiūlymų sudaryti skrydžiai – pastarieji ypač patogu derinant pigių skrydžių bendrovių bilietus tomis kryptimis, kuriomis tiesioginių skrydžių iš Lietuvos tiesiog nėra. Tuo tarpu, pavyzdžiui, ieškodami bilieto į Berlyną „Wizz Air“ ar „Ryanair“ svetainėse matysite tik šių bendrovių pasiūlymus, – sakė „Skrendu.lt“ bendrovės vadovas Sigitas Fabijonavičius. – Pateikti Lietuvos vartotojui 400 skrydžių bendrovių skrydžius leidžia mūsų pasauliniai partneriai“.

 

„Klientai sutaupo laiko, jiems nereikia naršyti kelių skirtingų aviakompanijų svetainėse tam, kad rastų tinkamiausius bilietus”, – „Skrendu.lt“ privalumus vardijo S. Fabijonavičius. Mūsų sistemoje rodomi rezultatai sukombinuoja kelių skirtingų aviakompanijų pasiūlymus ir pateikia pigiausius, trumpiausius ir optimaliausius kelionės variantus“.

 

Į savarankiškai keliaujantį bei keliones planuojantį vartotoją orientuotoje sistemoje ne tik skrydžiai, bet ir per penktadalį milijono – 205 tūkst. – viešbučių. „Labai didelė dalis lietuvių teikia pirmenybę savarankiškoms kelionėms ir planuojasi jas patys. Jei per dieną aptarnaujame apie 500 klientų, tai per metus šis skaičius, turint omenyje nedidelius svyravimus, siekia apie 180 tūkstančių, – sakė S. Fabijonavičius. – Žinoma, kalbėti apie konkurenciją su didžiausiais kelionių organizatoriais ir lyginti aptarnaujamų turistų skaičius būtų sunku, nes savarankiškai žmonės skrenda ne tik į poilsines, pažintines keliones, bet ir darbo reikalais. Vis dėlto aptarnautų savarankiškai keliaujančių turistų skaičius – didžiulis ir jis nuolat auga“.

 

Rezervacinė skrydžių ir viešbučių sistema atnaujinta ir pagal išryškėjusias naujas kelionių tendencijas, pavyzdžiui, iš DUK (dažniausiai užduodamų klausimų) skilties matyti, kad labiau domimasi elektroniniais bilietais, kuriuos galima parsisiųsti į savo mobiliuosius įrenginius užuot spausdinus bereikalingus popierinius. Vis daugiau žmonių keliauja su gyvūnais, todėl svetainėje pateikta informacijos apie išvykas su jais. Keliautojai vis labiau patyrę ir labiau ginantys savo gerovę, todėl yra daug su bagažu bei keleivių teisėmis susijusių klausimų. O bene aktualiausi susiję su keliavimu visa šeima – su vaikais. Lietuviai su vaikais keliauja vis daugiau. „Sulig kiekviena diena keliautojai tampa vis greitesni, reiklesni, o visą informaciją nori gauti čia ir dabar, tą parodo ir sulig paskutiniais atnaujinimais „Skrendu.lt“ įdiegta „Live chat“ funkcija, kuri leidžia susisiekti su kelionės konsultantu realiuoju laiku. Ši funkcija – jau labai populiari“, sakė „Skrendu.lt“ vadovas. 

 

Naujausiais „Skrendu.lt“ duomenimis, pasikeitė ir populiariausios kryptys – dar visai neseniai tarp keliaujančiųjų iš Lietuvos paklausiausią miestą – Paryžių – nukonkuravo Londonas. Dabar lietuvių dažniausiai lankomų pasaulio didmiesčių dešimtukas Skrendu.lt duomenimis išsidėstęs štai taip: Londonas, Frankfurtas, Dublinas, Paryžius, Barselona, Milanas, Kopenhaga, Roma, Briuselis, Tel Avivas.

 

Sulig paskutiniais svetainės atnaujinimais pasikeitė ir kokybiniai parametrai, itin svarbūs kiekvienam savarankiškai keliaujančiam vartotojui: sistema automatiškai apskaičiuoja laiko atžvilgiu saugius persėdimus bei prisiima atsakomybę už nepavykusius persėdimus tuomet, kuomet lėktuvas vėluoja ar skrydis anuliuojamas. „Persėdimas tarp skrydžių, kuomet jis ilgesnis, susidedantis iš kelių skrydžių, daugeliui keliautojų kelia nemažą stresą. Nes kai, pavyzdžiui, įlipti į kitą lėktuvą palikta 45 minutės, jau labai rizikuojama, mat jei oro uoste bus grūstis ir lėktuvui leistis nebus saugu, net ir 15 minučių, kurias pilotas tiesiog suks virš oro uosto, gali būti lemiamos ir klientas į kitą lėktuvą nebespės, – pasakojo S. Fabijonavičius. – O kai atsakomybę prisiima kompanija, yra žymiai ramiau. Nes ir rinktis pernelyg saugų valandų kiekį tarp skrydžių ir laukti pusę dienos oro uoste niekas nenori“. 

 

Liepą įvestus rezervacinės sistemos atnaujinimus bei naujuosius filtrus, kurių tikslas – didesnis asortimentas, daugiau oro linijų ir, jei pageidaujama, pigiausi skrydžiai – jau komentuoja ir juos praktiškai išbandę klientai. „Verslo reikalais skridome Vilnius–Čikaga–Vilnius. Ieškojome mažiausios kainos bilietų mums reikalingu laiku. Patikrinome žinomiausius tarptautinius lėktuvų bilietų portalus – „Skyscanner“, „Orbitz“, „Expedia“, tačiau geriausias kainas radome lietuvių portale „Skrendu.lt“. Be to, matėme didesnes garantijas spręsti potencialias problemas dėl bilietų ar datų nei su tarptautiniais pardavėjais“, – sakė įmonės „Raibec“ vadovas Remigijus Kuliešius.         

 

„Investicijos į nuolatinį sistemos tobulinimą leido sukurti progresyvų įrankį, kurio privalumus išnaudoja tiek individualūs, tiek verslo klientai. Vienas iš svarbiausių sistemos pasirinkimo motyvų – skrydžių pasirinkimo lankstumas ir galimybė sutaupyti. Labai tikiuosi, kad artimoje ateityje ne tik privatūs bei verslo klientai, bet ir valstybinės organizacijos išmoks optimizuoti savo išlaidas ir iš tikrųjų taupyti pasirinkdamos alternatyvius tiekėjus, teigė „Skrendu.lt“ vadovas. 

 

„Dirbame tam, kad mūsų klientai vos keliais mygtukų paspaudimais galėtų atsidurti bet kurioje pasaulio šalyje, –  teigė S. Fabijonavičius. – Klientų srautai auga, todėl esame įpareigoti nuolat atnaujinti sistemą bei diegti naujas funkcijas, atsižvelgiant į klientų poreikius”.

KOMENTARAS

(vardas) rezultatas?


 

Apie mus | Kontaktai | Autorinės teisės | Darbo pasiūlumai | Partneriams
All rights reserved © 2002 - 2019 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2019 1st-studio.com

 
Total Timed::0.44105792sec.