Šaltinis: Travelnews.lt/Czech Walker
Čekijos valdžia nusprendė apsaugoti turistus nuo nesąžiningų aptarnavimo sferos darbuotojų. Buvo atlikti bandymai, kai buvo keičiama valiuta keityklose ir taksi. Prekybos inspekcija dabar nusprendė patikrinti ir visuomeninio maitinimo įstaigas.
Didžiausia problema yra ta, kad turistai gauna neadekvačias sąskaitas už suteiktas paslaugas. Ši situacija ypač aktuali Prahoje, kur nuo sukčių kenčia beveik pusė kavinių ir restoranų lankytojų. Bendra statistika rodo, kad užsienio svečius mieste apgauna 30% restoranų.
2005 metais panaši patikra buvo atlikta miesto taksi. Tuomet situacija nedaug kuo skyrėsi nuo šiandieninės. Prahoje turistai gauna didesnes sąskaitas 59% atvejų, o sąskaitos suma du tris kartus didesnė. Be to čekų restoranai sumano pakeisti turistų užsakytą porciją didesne vietoj mažos. Naujos patikros bus atliekamos nuo 2009 metų sausio iki liepos mėnesio.
Draudžiama portale www.travelnews.lt paskelbtą informaciją perpublikuoti be Travelnews.lt redakcijos sutikimo.