Vokietijos internetinis tinklapis Spiegel.de publikavo slaptus skaičiavimus, rodančius, kad Prancūzijos oro bendrovės Air France (www.airfrance.com) lėktuvai patiria avarijas daug dažniau nei kitų didžiųjų oro bendrovių lėktuvai. Tai aiškinama įmonės vidaus saugumo kultūros ir tradicijų stoka, dėl kurios kartais nebesilaikoma saugumo reikalavimų.
Paskutinė Airbus A330 nelaimė virš Atlanto vandenyno tik patvirtina šią prielaidą. Ekspertai apskaičiavo, kad Air France iš vieno milijono Airbus skrydžių praranda 1,26 lėktuvo, o vidutinis oro eismo rodiklis siekia 0,3.
Nuo 1988 metų avarijas patyrė 19 Airbus lėktuvų, iš kurių trys priklausė Air France ir vienas dukterinei įmonei Air Inter. Aštuonios iš dešimties avarijų įvyko dėl žmogiškojo faktoriaus, pavyzdžiui, blogas sprendimų vykdymas, dėmesio stoka ar nenuoseklus piloto ir Co-piloto tarpusavio darbas. Įmonės dokumentuose liudijama, kad būtent Airbus A330/340 kapitonai perdaug pasitiki savo jėgomis, todėl tai gali kelti grėsmę saugumui. Air France / KLM grupės vadovas Jean-Cyril Spinetta nurodo, kad problema yra aktualizuota ir intensyviai ieškoma jos sprendimo būdų.
Draudžiama portale www.travelnews.lt paskelbtą informaciją perpublikuoti be Travelnews.lt redakcijos sutikimo.