2011 m. airBaltic suorganizavo daugiau nei 800 žurnalistų vizitų

Baltijos šalių oro bendrovė „airBaltic“ 2011 m. suorganizavo 819 užsienio žurnalistų vizitų – 21 proc. daugiau nei 2010 metais. Žiniasklaidos atstovus labiausiai traukė oro bendrovėje įgyvendintos rinkoje pirmaujančios inovacijos ir pagrindinė kelionių kryptis – Baltijos jūros regionas.

„Baltijos ir Skandinavijos regionai yra mūsų namų rinka. Suprantama, kad mes siekiame, jog pasaulis kuo daugiau sužinotų apie šį regioną kaip kelionių tikslą, ir kartu pritrauktume keliautojų, kurie leistų savo pinigus viešbučiuose, taksi ir restoranuose, taip prisidėdami prie darbo vietų kūrimo vietos gyventojams. Vien tik Latvijoje aviacijos sektorius padeda išlaikyti beveik 20 tūkst. darbo vietų kelionių ir su jomis susijusiuose sektoriuose“, – sakė „airBaltic“ viceprezidentas korporacinei komunikacijai Janis Vanags.

„airBaltic“ pernai suorganizavo 819 žiniasklaidos atstovų vizitų, o oro bendrovė buvo paminėta 30 tūkst. publikacijų visame pasaulyje. 2011 m. „airBaltic“ buvo apdovanota auksu konkurse „Baltic PR Awards“ už tarptautinę komunikaciją ir pasaulio dėmesio pritraukimą į Baltijos jūros regioną bei pačią oro bendrovę.

Oro bendrovės paslaugomis naudojosi žiniasklaidos atstovai iš šalių visame pasaulyje, tačiau didžiausios keliavusių žurnalistų grupės buvo iš Vokietijos (15 proc.), Rusijos (17 proc.), Švedijos (6 proc.), Suomijos, Danijos ir Jungtinės Karalystės (5 proc.). „airBaltic“ paslaugomis taip pat naudojosi žurnalistai iš Izraelio, Kanados, Urugvajaus, JAV, Indijos, Kinijos ir kitų šalių. Turizmo plėtros organizacijos Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Skandinavijos šalyse bendradarbiavo su „airBaltic“ rengiant dalį žurnalistų vizitų.

Žurnalistai, keliavę kartu su „airBaltic“, atstovavo daug visame pasaulyje gerbiamų žiniasklaidos priemonių, tokių kaip: BBC, NTV, ORT, „Sunday Times“, „New York Times“, „Independent“, „Air Transport World“, „Forbes“, „Neue Zurcher Zeitung“, „Handelsblatt“, „Yle“, „Vogue“, „Marie Clarie“, „Elle“, „Kommersant“, „Vedomosti“, „Tatler“, „Fortune“, GQ, „Esquire“ ir kitų.

Oro bendrovė skraido į daugiau kaip 60 Europos, Skandinavijos, Rusijos, NVS šalių ir Viduriniųjų Rytų miestų. Lietuvoje „airBaltic“ vykdo skrydžius iš trijų Lietuvos oro uostų – Vilniaus, Kauno ir Palangos.

Apie bendrovę:

„Air Baltic Corporation“ (airBaltic) yra uždara akcinė bendrovė, įkurta 1995 metais. Pagrindinis oro bendrovės akcininkas – Latvijos valstybė, valdanti 99,8 proc. akcijų. Šiuo metu „airBaltic“ lėktuvų parką sudaro 34 lėktuvai: šeši „Boeing 737-500“, aštuoni „Boeing 737-300“, du „Boeing 757-200“, dešimt „Fokker 50“ lėktuvų ir aštuoni „Bombardier Q400 NextGen“. „airBaltic” siūlo tiesioginius skrydžius iš trijų Baltijos šalių sostinių: Vilniaus, Rygos ir Talino. 2010 m. oro bendrovei „airBaltic“ įteiktas specialus pasaulinio apdovanojimo „The Budgies World Low Cost Airline Awards“prizas, kuriuo pripažinti „airBaltic“ kaip hibridinės oro bendrovės pasiekimai. „airBaltic“ taip pat pelnė 2009/2010 metų oro bendrovės vardą (Gold Award), kurį suteikė Europos regioninių oro bendrovių asociacija. „airBaltic“ gavo ir pasaulinį apdovanojimą už verslo restruktūrizavimą – „Phoenix Award 2010“.

KOMENTARAS

(vardas) rezultatas?


 

Apie mus | Kontaktai | Autorinės teisės | Partneriams
All rights reserved © 2002 - 2023 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2023 1st-studio.com

 
Total Timed::0.47182488sec.