Foto: Radisson Blu Hotel Lietuva
Autorius: Arūnė Zuzevičienė
Šaltinis: www.radissonblu.com
Svarbiausi renginio elementai yra aukštos kokybės produktai ir paslaugos vienoje vietoje
Didžiausias Europoje aukštenės kategorijos viešbučių tinklas “Radisson Blu”, taip pat garsėjantis unikaliomis paslaugų koncepcijomis, pristato “Experience Meetings”. Tai nauja konferencijų ir renginių patirtis sujungianti svarbiausius elementus - vietą, maistą,spartų interneto ryšį,kokybišką aptarnavimą ir atsakingo verslo principus.Kviečiame išbandyti visuose 255 “Radisson Blu” viešbučiuose, veikiančiuose 55 šalyse Europoje, Viduriniuose Rytuose ir Afrikoje bei turinčiuose daugiau negu 2200 renginių salių
“Konferencijų ir renginių organizatoriai – pagrindinis ir svarbiausias mūsų viešbučių svečių segmentas. “Experience Meetings” organizatoriams ir jų renginių dalyviams garantuos aukščiausios kokybės produktus bei paslaugas. Tikimės, kad šie pokyčiai ir mums padės pasiekti ambicingų augimo tikslų” – teigė Oliver Jacquin, viešbučių grandinės Rezidor vice prezidentas pardavimams ir rinkodarai.
“Experience Meetings” - tai lengvas renginio planavimas ir rezervavimo procesas. Nesvarbu kokio dydžio renginys ar kur jis vyksta, organizatoriaiviešbučiuose “Radisson Blu” ras įvairių darbą palengvinančių paslaugų ir programų. Viena iš jų – protinga paieškos sistema http://www.meetings.carlsonrezidor.com/. Vėliau bus pristatyti 3D viešbučių konferencijų ir renginių salių planai.
“Experience Meetings” koncepcija susideda iš trijų pagrindinių elementų. Pirmasis jų – Maistas Protui – tai patyrusių virtuvės meistrų ir dietologų sukurti patiekalai. Patiekiant Maistą Protui dėmesys kreipiamas į šviežią, gerai subalansuotą ir pageidautinai vietos rinkoje užaugintą maistą. Tiekiama daug žuvies, pilno grūdo produktų, daržovių, vaisių, kurie palaiko vienodą cukraus lygį kraujyje ir padeda susikoncentruoti renginio metu. Antrasis koncepcijos elementas – Kūrybinės Erdvės – tai specialios paskirties salės, kurių dizainas įkvepia kūrybiniam mąstymui, o netradiciniai baldai padeda sukurti atpalaiduojančią atmosferą. Trečiasis koncepcijos elementas – nemokamas ir spartus WiFi ryšys visiems renginio dalyviams.
Taip pat visuose „Radisson Blu“ viešbučiuose įdiegta „Yes I Can“ aptarnavimo filosofiją padeda įgyvendinti „100% svečių patenkinimo garantiją“. Visiems svečiams viešbučiuose suteikta galimybė prisijungti prie Atsakingo verslo veiklos ir renginio metu nenaudoti popieriaus. „Radisson Blu“ viešbučio lojalumo programos „Carlson Club for Planners“ nariai, užsakydami renginius, prisidės ir prie anglies dvideginio mažinimo.
Kontaktai išsamesnei informacijai:
Christiane Reiter, direktorė korporatyvineikomunikacijai:[email protected]
Renu Snehi, direktorė korporatyvineikomunikacijai:[email protected]
Apie „Rezidor Hotel Group“
„Rezidor Hotel Group“ yra viena iš sparčiausiai augančių „Carlson Rezidor Hotel Group“ tinklui priklausančių viešbučių įmonių pasaulyje. Jai priklauso daugiau kaip 430 viešbučių, turinčių daugiau kaip 95,000 kambarių daugiau kaip 70 šalių.
„Rezidor“ prekiniai ženklai yra:„Radisson Blu“, „Park Inn by Radisson“Europoje, Vidurio Rytuose ir Afrikoje bei„Club Carlson“ lojalumo programa skirta viešbučių svečiams. Pasirašęs pasaulinės licenzijos sutartį su žymiaisiais Italijos mados namais „Missoni“, „Rezidor“ vysto gyvenimo būdo prekinį ženklą „Hotel Missoni“.
2006 m. lapkritį „Rezidor“ vertybiniai popieriai pradėti listinguoti Stokholmo Vertybinių Popierių Biržoje. Pagrindinė akcininkė„Carlson“ yra privati tarptautinė svetingumo įmonė,įsikūrusi Minneapolyje (JAV).
„Rezidor Hotel Group“ būstinė yra įsikūrusi Briuselyje, Belgijoje.
Daugiau informacijos apie Rezidor tinklapyje http://www.rezidor.com/
Draudžiama portale www.travelnews.lt paskelbtą informaciją perpublikuoti be Travelnews.lt redakcijos sutikimo.