Autorius: Imantas Paliakas
Šaltinis: Valstybinis turizmo departamentas
Lapkričio 7 d. (trečiadienį), vienoje populiariausių Didžiojoje Britanijoje kelionių paieškos ir laisvalaikio planavimo interneto svetainių http://www.lastminute.com/ pradedama Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Ją inicijuoja Lietuvos turizmo informacijos centras Londone.
Pirmoji šioje šalyje reklaminė kampanija internete vyks du mėnesius – lapkritį ir sausį. Jos tikslas paskatinti britus į Lietuvą keliauti ne sezono metu bei populiarinti Lietuvą, kaip turizmui patrauklią šalį.
Kampanijos metu interneto svetainės lankytojai pamatys daugiau kaip 600 000 reklaminių banerių, specialiai šiai kampanijai sukurtą produkto puslapį, kuriuose pristatoma Lietuva bei Vilnius – Europos kultūros sostinė 2009. http://www.lastminute.com/ vienas lankomiausių Didžiojoje Britanijoje kelionių tinklapių – patenka į penketuką. Per mėnesį šioje svetainėje apsilanko virš 7 mln. unikalių vartotojų.
Kampanija yra skirta Didžiajai Britanijai, todėl ji prieinama tik šios šalies vartotojams.
„Lastminute.com skatins iš kampanijos puslapio aplankyti Lietuvos turizmo informacijos centro Londone tinklalapį http://www.lithuaniatourism.co.uk/, susipažinti su Lietuva ir laimėti du lėktuvo bilietus į Vilnių. Planuojame, kad kampanijos metu mūsų tinklalapio lankomumas išaugs dvigubai“, – sako Lietuvos turizmo informacijos centro Londone direktorė Indrė Trakimaitė.
„Didžiosios Britanijos turistai Lietuvoje sudaro beveik 5 proc. visų turistų ir pagal skaitlingumą patenka į dešimtuką. Džiugu, kad minėtoje šalyje aktyviai populiarinamas Lietuvos vardas, todėl tikimės, kad nauja rinkodaros priemonė dar labiau juos paskatins aplankyti mūsų kraštą“, – teigia Alvitis Lukoševičius, Valstybinio turizmo departamento prie Ūkio ministerijos direktorius.
Per pastaruosius kelerius metus viena populiariausių britų kelionių planavimo priemonių tapo internetas – ypač kelionių paieškos interneto svetainėse, kurių Didžiosios Britanijos vartotojams skirta 12 tūkst. Beje, kasmet sparčiai daugėja britų, kurie keliauja individualiai, ir mažėja besinaudojančių tradicinių kelionių organizatorių paslaugomis.
Didžiosios Britanijos gyventojai yra vieni iš daugiausiai keliaujančių žmonių Europoje. Nuo 2006 m. birželio iki šių metų birželio britai (60 mln.) užsienyje apsilankė 70 milijonų kartų. Du trečdaliai išvykų – atostogų kelionės, vidutinis britas atostogauja keturis kartus per metus. Didžiojoje Britanijoje atostogos skaidomos į kelis trumpesnius intervalus, populiariausia – vadinamosios ilgojo savaitgalio išvykos (city break).
Draudžiama portale www.travelnews.lt paskelbtą informaciją perpublikuoti be Travelnews.lt redakcijos sutikimo.