Viešbučių tinklas Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc. ėmėsi naujos pasaulinės spa koncepcijos Shine for Sheraton, kurią bus stengiamasi įgyvendinti Sheraton Hotels & Resorts viešbučiuose. Shine for Sheraton – naujas prekinis ženklas pasaulio viešbučių industrijoje. Pagrindiniu spa produktu pasirinkta Germaine de Capuccini kosmetika.
Shine for Sheraton spa centrai savo svečiams siūlys išbandyti penkias procedūras: masažą, veido procedūras, viso kūno procedūras, manikiūrą/pedikiūrą ir procedūras dviems. Kurdami šią koncepciją Sheraton rėmėsi savo svečių apklausos rezultatais, kurie byloja, kad svečiai labiausiai vertina puošnumą ir kokybę, o ne pretenzingumą. 8 iš 10 Sheraton svečių mielai išbandytų spa procedūras.
Naujosios spa procedūros siūlomos daugelyje Sheraton viešbučių Kinijoje, Vietname, Maldyvų salose ir Slovakijoje. Per artimiausius 15 mėnesių bus atidaryti dar 12 spa centrų Sheraton Shanghai Hong Kou (Šanchajus), Sheraton Beijing Dongcheng (Pekinas) ir Sheraton Yantai Golden Beach (Šandunis) viešbučiuose. Spa centrų interjere panaudotos medžiagos ir spalvos, sukeliančios šmaikščią atmosferą. Tačiau bus jaučiama ir prabanga. SPA pavadinimas („Shine for Sheraton“ – „Spindėk Sheraton“) spindės marmurinėse, onikso ir raudonmedžio detalėse.
Draudžiama portale www.travelnews.lt paskelbtą informaciją perpublikuoti be Travelnews.lt redakcijos sutikimo.