Flyturas – naujas būdas pažinti Europą

Didėjanti trumpalaikių, iki trijų dienų trunkančių kelionių į užsienį paklausa lėmė naujo kelionių operatoriaus Flyturas atsiradimą. Flyturo produktas – kelionių paketas, pasižymintis fiksuota kaina, į kurią įtraukti visi papildomi mokesčiai. Paketą sudaro tiesioginis skrydis į pasirinktą šalį flyLAL oro bendrovės lėktuvu bei dvi nakvynės ne mažiau trimis žvaigždutėmis įvertintame viešbutyje. Flyturo steigėjas – viena iš sparčiausiai augančių kelionių agentūrų Lietuvoje – BPC Travel.

„Natūralu, kad dėl vis greitėjančio darbo tempo žmonėms ne visada pavyksta atostogauti vieną ar dvi savaites, todėl populiarėja trumpos kelionės į Europos miestus. Tai lyg mažos atostogos, kurių tikslas – pažinti miestą kultūrine prasme, patirti naujų įspūdžių ir bent kelioms dienoms atitrūkti nuo įprastos aplinkos“, – apie trumpų kelionių niuansus kalba BPC Travel valdybos pirmininkas Gvidas Aukštuolis.

Ateinančio sezono metu Flyturo kelionių pasiūlymai galios vykstant į Amsterdamo, Romos, Paryžiaus bei Londono miestus. Rezervuoti ir pirkti kelionių paketą bus galima Flyturo internetiniame puslapyje. Klientui reikės tik išsirinkti miestą, skrydžio datą ir keleivių skaičių. Siūloma kaina daugeliu atveju bus mažesnė nei įsigyjant skrydį ir nakvynes viešbutyje atskirai. Kelionės dokumentai bus atsiunčiami per dvi darbo dienas nuo apmokėjimo.

Kelionių paketai bus parduodami ir didžiosiose kelionių agentūrose. Dėl kitų pardavimo vietų šiuo metu vedamos derybos su stambiu mažmeninės prekybos tinklu ir vienu didžiausiu degalinių tinklu.

„Manome, kad Flyturo produktas klientams bus patrauklus, nes taupys jų laiką ir galbūt paskatins keliauti tuos, kurie anksčiau nėra lankęsi svetur. Užsienyje trumpalaikės kelionės, taip vadinamieji city break, jau yra įprastos ir įperkamos dideliam vartotojų ratui, todėl galima būtų tikėtis, kad ir Lietuvoje trijų dienų išvykos į kitą šalį tik dar labiau populiarės ir taps turiningu laisvalaikio praleidimo būdu“, – teigia valdybos pirmininkas.

Flyturo klientams skirta atskira skambučių centro linija, kurios specialistai atsakys į visus klientų klausimus. Ateityje bus pasiūlyti maršrutai ir į kitus Europos miestus. Taip pat planuojama prie dabar esamo kelionės paketo prijungti ir kitas paslaugas – draudimą, automobilių nuomą ir kitas.

Šiuo metu trumpos kelionės sudaro apie 20 proc. visų BPC Travel kelionių pardavimų. Tikimasi, kad pradėjus veikti naujam operatoriui, šis skaičius turėtų išaugti bent dvigubai.

KOMENTARAS

(vardas) rezultatas?


 

Apie mus | Kontaktai | Autorinės teisės | Partneriams
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::2.18856096sec.