2007 metai buvo darbingi AB „Lietuvos geležinkeliai“ Keleivių vežimo direkcijai

Susisiekimo ministerijos administravimo sričiai priklausančios AB „Lietuvos geležinkeliai“ Keleivių vežimo direkcijos praėjusių metų darbo rezultatai džiugina, teigia Susisiekimo ministerijos sekretorė Liudmila Zumerienė.

Pasak Susisiekimo ministerijos sekretorės Liudmilos Zumerienės, 2007 metai buvo geresni nei praėjusieji akcinei bendrovei „Lietuvos geležinkeliai“ ne tik krovinių vežime, bet ir jos Keleivių vežimo direkcijai, kuri uždirbo devyniais milijonais litų daugiau nei 2006 metais. Pajamos daugiausia išaugo keleivių vežime tarptautiniais maršrutais – čia keliautojų skaičius padidėjo septyniais procentais.

L.Zumerienė pažymėjo akcinės bendrovės sėkmingą veiklą atnaujinant keleivinių vagonų riedmenų parką: modernizuota 20 keleivinių vagonų, įsigyti ir jau eksploatuojami tarptautiniuose maršrutuose trys minkštieji dviviečiai kupė vagonai, pasirašytos sutartys dėl keturių naujų dyzelinių bei dviejų dviaukščių elektrinių traukinių vietiniams reisams pirkimo. Dyzeliniai traukiniai bus pagaminti ir atgabenti į Lietuvą šių metų pirmajame pusmetyje, o elektriniai – metų pabaigoje. Pastarieji skirti kelionėms daugiausia keleivių sulaukiančiame maršrute tarp Vilniaus ir Kauno. Pabaigus Kauno tunelio rekonstrukciją, šie traukiniai taps patogiausia ir greičiausia susisiekimo priemone tarp didžiausių šalies miestų.

Įtemptai Keleivių vežimo direkcija dirbs ir šiais metais. Ypatingas dėmesys bus skiriamas gerinti keleivių vežimo komfortą, tvirtina ministerijos sekretorė.. Jau šių metų sausio mėnesį pasirašyta sutartis dėl dviejų automotrisų įsigijimo. Šie vieno vagono, bet itin patogūs geležinkelio tramvajai bus eksploatuojami maršrutuose, kur, esant nedideliam keleivių srautui, nuostolinga vežti keleivius dideliais traukinių sąstatais. Planuojama gerinti susisiekimą tarptautiniais traukiniais – nuo 2008 m . keleiviai bus vežami nauju maršrutu: Vilnius – Ryga, o suderinus su kaimyninių šalių geležinkelių įmonėmis, bus siekiama padvigubinti „Lietuvos geležinkeliai“ bendrovės keleivinio traukinio į Sankt Peterburgą reisų skaičių. Taip pat toliau bus tęsiamos derybos su Lenkijos Respublikos geležinkelininkais dėl tiesioginio susisiekimo tarp Vilniaus ir Varšuvos atnaujinimo. Vėliau šio maršruto traukinys turėtų sėkmingai kursuoti naująja europinės vėžės geležinkelio linija „Rail Baltica“, įsitikinusi Liudmila Zumerienė.

Šiemet planuojama skelbti konkursą pagaminti dar du dviaukščius elektrinius traukinius, tvirtina bendrovės generalinio direktoriaus pavaduotojas Keleivių vežimo direkcijos direktorius Albinas Ragauskis Taip pat numatoma modernizuoti vieną dyzelinį traukinį ir vieno elektrinio traukinio saloną, įsigyti du naujus keturių vietų kupė vagonus.

Bendrovė planuoja ir kitas naujoves, pažymėjo A. Ragauskis. Artimiausioje perspektyvoje numatoma sukurti ir įdiegti naują vietų traukiniuose užsakymo bei bilietų pardavimo sistemą. Vienoje duomenų bazėje bus kaupiama informacija apie vietinio ir tarptautinio susisiekimo traukinių tvarkaraščius bei tarifus. Nauja sistema turėtų užtikrinti informacijos apie paslaugas prieinamumą naudojant visas šiuolaikines platinimo priemones – internetą, WAP, kitų įmonių pardavimo sistemas. Šitokia moderni sistema sudarys patogias sąlygas užsisakyti, apmokėti ir įsigyti bilietus įvairiais būdais – internetu, žinute į mobilųjį telefoną ar naudojantis elektronine pinigine, nuskaitančia lėšas. Šio projekto tikslas – kartu su kitomis Lietuvos transporto įmonėmis sukurti nacionalinio masto elektroninio bilieto važiuoti visų rūšių visuomeniniu transportu sistemą.

Kalbant apie AB „Lietuvos geležinkeliai“ ateities planus, Susisiekimo ministerijos sekretorė Liudmila Zumerienė teigė, kad bendrovė AB „Lietuvos geležinkeliai“ numato tęsti keleivinių vagonų riedmenų parko atnaujinimą, dar įsigyti naujų elektrinių ir dyzelinių traukinių, automotrisų bei modernių keleivinių vagonų. Bus sukurta ir vietų vagonuose užsakymo bei bilietų pardavimo sistema.

KOMENTARAS

(vardas) rezultatas?


 

Apie mus | Kontaktai | Autorinės teisės | Partneriams
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.88916588sec.