Nors poilsinės kelionės Lietuvoje populiarumo nepraranda jau ne vienerius metus, akivaizdu, jog rinkoje vis dar yra pakankamai erdvės ir naujoms agentūroms, ir jų siūlomoms naujovėms. Kiek mažiau nei prieš metus veiklą pradėjęs ir savo pirmajam gimtadieniui besiruošiantis „Kelionių ekspresas“ spėjo padidinti darbuotojų skaičių jau keturis kartus.
Pasak įmonės įkūrėjos Laimos Kazlauskaitės, plėtrą lemia besikeičiantys atostogautojų norai bei būtinybė juos atliepti – vietoje universalaus poilsio pagal programą „Viskas įskaičiuota“ klientas tikisi, kad bus įskaičiuota tai, kas aktualu būtent jam.
Reklāma
Bet ar kelionių agentūros, prekiaujančios iš anksto sukomplektuotais kelionių paketais, gali tai pasiūlyti? Pasirodo, taip.
Per 10 mėnesių – 7 tūkst. klientų
Vilniuje veikianti įmonė „Kelionių ekspresas“ veiklą pradėjo 2017-ųjų rugpjūtį. Jos savininkė – 10 metų turizmo sektoriuje kelionių konsultante dirbanti Laima Kazlauskaitė. Per nepilnus pirmuosius veiklos metus įmonės darbuotojų skaičius išaugo nuo vos 3-ijų iki šiandien dirbančių 12-os žmonių. Prie agentūros sėkmės prisidėjo ir internetinė platforma, leidžianti ne tik keliais paspaudimais rasti patogiausius pasiūlymus, bet ir įsigyti juos elektroninėje erdvėje.
„Iš mūsų kelionių jau grįžo 5 tūkstančiai laimingų keliautojų, dar 2 tūkstančiai kraunasi lagaminus, o kitąmet ketiname šį skaičių padidinti iki 15 tūkstančių. Mūsų tikslas – tapti didžiausiu poilsinių kelionių pagal programą „Viskas įskaičiuota“ pardavėju Lietuvoje. Kadangi turime šiuolaikinių keliautojų norus atliepiančią ir jiems imponuojančią strategiją, manome, jog tai – įgyvendinama“, – teigia L. Kazlauskaitė.
Ši strategija – pasirūpinti, kad iš principo į visus orientuotos poilsinės kelionės būtų ne tik maksimaliai kokybiškos, bet ir atitinkančios asmeninius poilsiautojo poreikius, kuomet didžiuma kelionių paketo ingredientų pritaikoma individualiai – nuo apgyvendinimo (šalies, kurorto, vietos jame ir galiausiai konkretaus viešbučio) parinkimo iki pramogų ar rekomenduojamo atostogų laiko. Kitaip tariant, net į tą pačią vietą vykstantiems buriavimo mėgėjams ir norintiesiems tiesiog patinginiauti bus parinktos visiškai kitokios apgyvendinimo, maitinimo poilsio bei pramogų paslaugos.
„Visos kelionių agentūros iš kelionių organizatoriaus gauna iš esmės tą patį kelionių asortimentą. Vis dėlto kelionių agentūros ir su klientais dirbantys konsultantai dėl savo žinių ir lankstumo šiai iš pirmo žvilgsnio visiškai suniveliuotai paslaugai geba suteikti daugiau individualumo ir taip pritaikyti keliones pagal individualius poreikius, – apie agentūros galimybes sakė L. Kazlauskaitė. – Tam reikia dviejų kompetencijų: gerai išmanyti mūsų siūlomus produktus bei pažinti savo keliautojus, t. y. kokie poreikiai būdingi tam tikroms konkrečioms grupėms. Į šias mūsų darbuotojų kompetencijas nuolat investuojame“.
Pasak „Kelionių ekspreso“ vadovės, Iššūkis tas, jog poilsiautojų poreikiai tuo pačiu metu yra kaip visiškai vienodi, taip ir visiškai skirtingi. Mat slidinėjimas pagal programą „Viskas įskaičiuota“ yra visai kas kita nei paplūdimio mėgėjų atostogos, o „Viskas įskaičiuota“ šeimai yra ne tas pats, kas kelionė jaunimui, kuris nori kuo daugiau judesio, veiksmo.
„Poilsiautojai jau įsisąmonino, kad kai kelionė yra rekomenduojama visiems, tai iš tiesų ji galiausiai netiks niekam. Todėl mūsų agentūros specializacija – kelionių pagal programą „Viskas įskaičiuota“ segmentavimas į siauresnius tipus, pavyzdžiui, „Viskas įskaičiuota“ slidinėjantiesiems, „Viskas įskaičiuota“ šeimai su mažais vaikais, „Viskas įskaičiuota“ romantiškai porelei ir panašiai, – tikino ji. – Pastebėjome, jog itin išsiskiria užsienyje sportuojančių ar kitas aktyvias laisvalaikio pramogas kultivuojančių žmonių grupė. Tam, kad siūlytume jiems iš tikrųjų lūkesčius atitinkančias atostogas, bendradarbiaujame su buriavimo, nardymo, jėgos aitvarų ir kitų sporto sričių profesionalais“.
Kelionės – svarbiau nei naujas televizorius
L. Kazlauskaitė pastebi, jog dažnai apie kliento kelionių poreikius mąstoma šiek tiek pasenusiais terminais. Štai paskutinės minutės kelionių paieškos, nors ir žada pigesnę alternatyvą, poilsiautojams vis mažiau priimtinos, o šeimos pastaruoju metu renkasi jau verčiau investuoti kiek daugiau ir taip užsitikrinti kokybę, nei stengtis sutaupyti kiekvieną centą.
„Tendencija, jau virtusi norma – jaunoms ir vidutinio amžiaus šeimoms bent viena kelionė į užsienį per metus tapo privalomu gero gyvenimo atributu, kuris gerokai iš anksto įtraukiamas į biudžetą. Dažnai jie net atideda, pavyzdžiui, buities daiktų įsigijimą, nes galimybė atitrūkti nuo darbų bei pakeisti aplinką svarbesnė“, – pastebi „Kelionių ekspreso“ vadovė.
Jos teigimu, poilsinės kelionės į tokius kurortus kaip Turkija, Ispanija ar Egiptas ne tik nepraranda populiarumo, bet ir kasmet sulaukia vis didesnio susidomėjimo. Stipri tendencija – dairomasi kuo pigesnių kelionių, bet kai jau tenka rinktis, pirmenybė teikiama nebe mažai kainai, o paslaugų, poilsio kokybei.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.