Suomijos restoranams tenka atsakyti už įkaušusius savo klientus

Suomijoje už klientų neblaivumą tenka atsakyti restoranams. Jei pavyktų įrodyti, kad klientui buvo patiekta per daug alkoholio ir jis būdamas neblaivus išėjo iš restorano, tuomet personalui teiktų už tai prisiimti atsakomybę. Pavyzdžiui, restoranui bus taikoma atsakomybė, jei žiemą klientas išėjęs neblaivus iš restorano užmigs sniege.

Tačiau jei klientas įsivels į muštynes ar tyčia ką nors aplies skysčiu – kaltę teks prisiimti pačiam klientui. Restoranui teks prisiimti atsakomybę ir tais atvejais, jei muštynės jame vyksta per dažnai. Tai reikš, kad šioje įstaigoje jos vyksta nuolat, o restoranas nesugeba palaikyti tvarkos. Už šiuos pažeidimus gali būti taikomos įvairios sankcijos: sutrumpinamas darbo laikas, draudimas prekiauti alkoholiniais gėrimais.

 


KOMENTARAS

(vardas) rezultatas?


 
Poilsiavimo ir kelionių pasiūlymai:
Grand Opening 25.09.2025 Pullman Riga Old Town
On 25 Sept 2025 Pullman Riga Old Town reopens after full renovation – brighter spaces, refreshed rooms & upgraded venues in Riga’s historic heart | Žiūrėti daugiau
Harper Woolf – A Fresh Taste Experience Harper Woolf
Harper Woolf welcomes guests with a new menu – delicious dishes, fresh flavors, and a cozy atmosphere that makes every visit a tasteful experience. | Žiūrėti daugiau

Apie mus | Kontaktai | Autorinės teisės | Partneriams
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::0.59038496sec.