Autorius: Aivars Mackevics
Šaltinis: BalticTravelnews.com
2009 m. pradžioje Australijos turizmo biuras paskelbė laisvas darbo vietas ''Best Job of the World'' Australijos Didžiajame barjeriniame rife (www.islandreefjob.com). Į šį darbą pretendavo 35 000 vaizdo klipų iš 200 šalių. Nugalėtojui buvo siūlomas darbas viloje ir 80 000 eurų už šešių mėnesių darbą. Daugelis turistų domisi ar rinkodaros kampanija pritraukia internetu turistus?
Nors britas Ben Southall nuo liepos mėnesio kasdien dienoraštyje aprašinėjo savo kelionių akimirkas, tačiau turistų skaičius nelabai padidėjo. Jis išliko praėjusių metų lygio, 2 milijonai turistų taip pat gali būti geras rodiklis. Australijos kelionių agentūra džiaugiasi akcijos rezultatais, tačiau neslepia, kad nori bendrauti su realiais, o ne virtualiais turistais. Todėl artimiausiu metu Europpje bus pradėta naujoji reklamos kampanija. Bus naudojamos klasikinių formų reklamos - radijas, brošiūros ir plakatai, kuriais tikimasi pritraukti pasiturinčius ir vyresnio amžiaus turistus, kurie iš tikrųjų ketina keliauti.
Svarbu, kad Australijos turizmo kampanija yra pelniusi daugybę tarptautinių apdovanojimų ir pripažinimų. Reklamos biudžetui buvo skirta 1,7 milijonų JAV dolerių, tačiau šios akcijos vertė siekė 150 milijonų JAV dolerių.
Draudžiama portale www.travelnews.lt paskelbtą informaciją perpublikuoti be Travelnews.lt redakcijos sutikimo.