Pristatytas naujasis Latvijos turizmo įvaizdis

Latvijos turizmo aptarnavimo lygis vakarietiškas, sparčiai krinta kainos, todėl šalyje auga konkurencija. Naujasis Latvijos turizmo įvaizdis remiasi į ateities formavimą.

Šiuo metu Latvija neturi vieningo ir vientiso turizmo įvaizdžio. Tad šalis siekia sukurti vieną asociaciją, kuri reguliuotų Latvijos turizmą, skatintų turizmo produktyvumą. Dabartinis Latvijos turizmo įvaizdis yra gana žemos kokybės. Todėl būtina sukurti tokį šalies turizmo įvaizdį, kuris pritrauktų ne tik užsienio turistus, bet ir įtrauktų pačius Latvijos gyventojus.

Latvijos turizmas pasauliui nėra žinomas bei vertinams. Naujasis turizmo įvaizdis turėtų prikelti Latvijos turizmą. Šio įvaizdžio kūrimas – ilgas bei sunkus procesas. Šalyje turistas turi jaustis itin patogiai. Turizmas turi būti pritaikytas prie įvairaus tempo ir pomėgių. Kuriant Latvijos turizmo įvaizdį buvo atsižvelgta į tai, kad Latvija niekada nebuvo masinio turizmo produktas. Latvijos turizmo produkto plėtra yra pagrįsta penkiomis vertybėmis - kokybe, patvarumu, individualizacija, aukštos kokybes verte bei patirtimi.

Todėl Latvijos turizmo įvaizdis siūlo sulėtinti gyvenimo tempus, neskubėti, atsiplaiduoti. Šalyje turi vyrauti harmonija.

Sukurto turizmo įvaizdis turi keisti padėtį ir atkurti stabilumą. Nevengiama naudoti dviejų arhetipų - „Ieškotojo” ir „išminčiaus” kombinacijos. Abu archetipai apibūdina ekonominius pokyčius, kurie atsirado dėl didžiulio žmonių noro keistis ir ieškoti stabilumo. Neskubantis turistas vis dažniau nori likti vienoje vietoje, daugiau sužinoti apie šalies kultūrą ir gyvenimo būdą, pasidalinti autentiška patirtimi, elgtis atsakingai su supančia aplinka ir pažinti nežinomus turizmo objektus. Tokie turistų paprastai yra geriausi šalies lankytojai. Jie motyvuotai rekomenduoja aplankyti šalį ir kitiems turistams.

Pagrindinis Latvijos turizmo įvaizdžio tikslai - sudominti turistą, skatinti jo buvimą šalyje, skatinti vietinės turizmo plėtros ir regiono turizmo produktų eksporto augimą.

Latvijos turizmo įvaizdis padės tiek viešojo, tiek privataus sektoriaus prekybai ir gaminio projektavimo veiklai.

Aktyviausiai turizmo įvaizdis veiks Lietuvoje, Estijoje, Vokietijoje, Rusijoje, Švedijoje ir Suomijoje. Šalyse veiks Latvijos turizmo marketingo strategija.

Naujasis Latvijos turizmo įvaizdis bus platinamas anglų, rusų, vokiečių kalbomis.

Naujo Latvijos turizmo įvaizdžio projektavimu rūpinsis reklamos agentūra "ADELL Saatchi & Saatchi". Įvaizdžio

koncepcijai, vizualiniui identitetui (logotipo), šūkio plėtrai, vizualinio identiteto knygos dizainui ir Latvijos turizmo svetainės dizaino eskizų variantams skirta 10846 latų. Visi įvaizdžio darbai turi būti baigti iki 2011 07 11.

KOMENTARAS

(vardas) rezultatas?


 

Apie mus | Kontaktai | Autorinės teisės | Partneriams
All rights reserved © 2002 - 2021 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2021 1st-studio.com

 
Total Timed::0.35855603sec.