Kaunas varžosi dėl teisės turėti didžiausią «Like» skulptūrą pasaulyje

Vienas iš pagrindinių kampanijos „Like‘able Lithuania" akcentų - draugiška kova tarp turizmui patraukliausių Lietuvos miestų. Kaunas, Vilnius, Druskininkai ir Palanga varžosi socialiniuose tinkluose dėl turistų dėmesio ir galimybės savo mieste pastatyti didžiausią „Like" skulptūrą pasaulyje.

Valstybinio turizmo departamento iniciatyva „Like‘able Lithuania" skirta Lietuvos turizmo komunikacijai socialiniuose tinkluose. Metus socialiniuose tinkluose bus viešinami kvietimai aplankyti Lietuvą, susipažinti su šalies tradicijomis ir kultūra, pamatyti unikalius gamtos kampelius.

Tinklalapyje www.likeablelithuania.com žmonės gali rašyti atsiliepimus, dalintis įspūdžiais ir nuotraukomis su miesto vaizdais. Tokiu būdu kaupiami taškai, kurie ir nulems miestą nugalėtoją bei didžiausios „Like" skulptūros pasaulyje būsimą savininką.

„Rašydami komentarus („pridėk įrašą"), dalindamiesi nuotraukomis (per Instagram programą su prierašu #likeablekaunas) „uždirbsite" mūsų miestui taškų", - kauniečius prisijungti prie šios akcijos ragina Kauno miesto savivaldybės Kultūros ir turizmo plėtros skyriaus atstovai.

KOMENTARAS

(vardas) rezultatas?


 
Poilsiavimo ir kelionių pasiūlymai:
Harper Woolf – A Fresh Taste Experience Harper Woolf
Harper Woolf welcomes guests with a new menu – delicious dishes, fresh flavors, and a cozy atmosphere that makes every visit a tasteful experience. | Žiūrėti daugiau
Grand Opening 25.09.2025 Pullman Riga Old Town
On 25 Sept 2025 Pullman Riga Old Town reopens after full renovation – brighter spaces, refreshed rooms & upgraded venues in Riga’s historic heart | Žiūrėti daugiau

Apie mus | Kontaktai | Autorinės teisės | Partneriams
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::2.18737006sec.