Autorius: www.vno.lt
		Šaltinis: www.vno.lt
 
	
	
    
					Skandinavijos oro linijos SAS pristato naują leidybinę koncepciją 
pavadinimu „Skandinavijos keliautojas”. Naujasis prekės ženklas bus 
pristatytas š.m. lapkričio mėn., ir jis atspindės platesnį SAS keleivių 
interesų spektrą. Naujovės palies įvairius bendrovės informacijos 
sklaidos kanalus – bus atnaujintas lėktuvuose dalinamas žurnalas, kuris 
pakeis iki šiol gyvavusį leidinį „Scanorama“, tinklapis, internetinė TV,
 paskyra socialinėje medijoje bei naujienlaiškis. 
  
  
„Kasdien SAS lėktuvais skrenda 80 000 žmonių, kuriems mes norime 
pasiūlyti aukščiausios kokybės informacinį turinį, pateikiamą 
skirtingais sklaidos kanalais tiek prieš skrydį, tiek jo metu bei po 
jo“, - pažymėjo SAS vadovė Baltijos šalims Rūta Jucienė.
  
  
 Aukštos kokybės turinio svarba kasdien auga, todėl SAS pristatomos 
naujosios ambicingos koncepcijos „Skandinavijos keliautojas“ pagrindinis
 tikslas yra pasiūlyti bendrovės keleiviams tekstinę bei video medžiagą,
 skirtą kuo platesnei auditorijai, pasiekiamą per bendrovei 
priklausančius kanalus.		        
     
        
	Draudžiama portale www.travelnews.lt paskelbtą informaciją perpublikuoti be Travelnews.lt redakcijos sutikimo.