Autorius: www.vno.lt
		Šaltinis: www.vno.lt
 
	
	
    
			Kaune pristatytas investicinis su aviacija susijusių verslų plėtros 
projektas „AEROHUB KUN“. Šis projektas - Kauno oro uosto plėtros 
strategijos įgyvendinimas: į puikią geografinę lokaciją turintį oro 
uostą ketinama pritraukti įmonių, užsiimančių orlaivių remontu, dalių 
gamyba, prekyba ir kt. Šiuo metu strateginiam projektui, įdarbinsiančiam
 kelis šimtus žmonių, drauge su „Investuok Lietuvoje“ ieškoma 
investuotojų. 
Kauno oro uoste jau pradėti pirmieji projekto „AEROHUB KUN“ darbai – 
čia statomas naujas orlaivių riedėjimo takas ir peronas. Darbus tikimasi
 pabaigti jau rudens pradžioje, tuomet bus sukurtos sąlygos pirmųjų 
investuotojų veiklos pradžiai. Skaičiuojama, kad pirmojo etapo 
infrastruktūrai užtikrinti prireiks 7,2 milijono eurų. 
Reklāma
„Kauno oro uosto teritorija siekia 438 ha, o veikla šiuo metu vyksta 
126 ha plote, todėl projektu siekiame išnaudoti laisvą teritoriją. 
Įkūrus verslui reikiamą infrastuktūrą bus galima pradėti galvoti ir apie
 antrąjį plėtros etapą, kuriame numatėme Kauno oro uostą sujungti su 
Kauno laisvąja ekonomine zona (LEZ)“, - sakė Kauno oro uosto direktorius
 Bruno Kaspar. 
„Nuosekliai įgyvendiname Kauno oro uosto plėtros strategiją. Be 
strategiškai palankios geografinės padėties galime užtikrinti puikią 
infrastruktūrą, o „Investuok Lietuvoje“ konsultuoja ir teikia 
visokeriopą pagalbą užsienio investuotojams, pradedantiems veiklą 
Lietuvoje. Apie 75 proc. orlaivių remonto ir techninės priežiūros 
paslaugas teikiančių bendrovių sąnaudų sudaro darbo jėgos išlaikymas. 
Taigi vienas iš esminių mūsų konkurencinių privalumų – keliomis kalbomis
 kalbantis ir inžinerijos žinias turintis personalas, kurio vidutinis 
atlygis – konkurencingas lyginant su Vakarų Europos valstybėmis. Tad 
privalome užtikrinti aviacijos mechanikos specialistų rengimą, kitu 
atveju naujas investicijas galime pamiršti“, - sakė Lietuvos oro uostai 
Komercijos direktorė Jūratė Baltrušaitytė. 
Jos teigimu, visame pasaulyje stebimas naujų orlaivių poreikis, 
atsarginių dalių gamybos, kitų atsargų tiekimo bei senų orlaivių 
utilizavimo paslaugų paklausa. Didieji orlaivių gamintojai „Airbus“ bei 
„Boeing“ skaičiuoja, kad iki 2033 metų, norint patenkinti aviacijos 
verslo poreikius, Europoje reikės daugiau nei 7500 naujų orlaivių bei 
100 tūkstančių naujų pilotų, orlaivius aptarnaujančių technikų bei 
inžinierių. 
Projektas „AEROHUB KUN“ pristatytas ir tarptautinėje arenoje – Maskvoje, Paryžiuje ir Londone, kur sulaukė nemažo susidomėjimo. 
		        
     
        
	Draudžiama portale www.travelnews.lt paskelbtą informaciją perpublikuoti be Travelnews.lt redakcijos sutikimo.