Foto: VŠĮ Europos vartotojų centras
Autorius: Evelina Gruzdienė
Šaltinis: www.ecc.lt
Atšaukė arba atidėjo
skrydį? Dingo arba buvo sugadintas bagažas? Kur kreiptis ir kokia kompensacija
priklauso? Visus atsakymus gausite apsilankę Tarptautiniame Vilniaus oro uoste
Oro keleivių teisių dieną – 2015 m. birželio 30 d. 10-13 val.
Pasinaudokite proga – šią
dieną Europos vartotojų centro Lietuvoje specialistai patars kaip elgtis
atsidūrus įvairiose situacijose, suteiks naudingos informacijos, kokių teisių
ar kompensacijų galite reikalauti įvykus kelionės nesklandumams. Jūsų taip pat
lauks oro keliautojo atmintinė, įvairios dovanos ir netgi stendas-lėktuvas, kur
su savo šeima ar kompanija pasidarysite šaunių nuotraukų atminčiai.
Reklāma
Oro
keleivių teisių diena – jau tradiciniu tapęs vienos dienos renginys Europos
Sąjungos oro uostuose, inicijuotas Europos vartotojų centrų tinklo (ECC-Net). Šią
dieną didžiąją dalį Europos oro uostų suvienys informatyvi akcija, kurios metu
keleiviai bus informuojami apie jų teises keliaujant oru. Europos Sąjungoje
vartotojų teisių užtikrinimui skiriamas didelis dėmesys – tuo rūpinasi visose
Europos Sąjungos valstybėse, Islandijoje ir Norvegijoje įsikūrusių centrų
tinklas ECC-Net. 2014 metais iš visų ECC-Net pateiktų vartotojų
skundų pirmavo skundai, susiję su pažeistomis oro keleivių teisėmis, t.y. dėl atšauktų,
atidėtų skrydžių, dingusio, vėlavusio ar sugadinto bagažo (18,3 proc.). Tokie
skundai sudarė ir didžiausią dalį Europos vartotojų centrui Lietuvoje pateiktų
skundų (beveik 40 proc.).
Jei nespėjote susitikti su Europos vartotojų
centro Lietuvoje specialistais Tarptautiniame Vilniaus oro uoste, tačiau
manote, kad keliaujant ar perkant Europoje Sąjungoje, Islandijoje ar
Norvegijoje jūsų teisės buvo pažeistos – kreipkitės tiesiogiai jums patogiu
būdu į Europos vartotojų centrą Lietuvoje – specialistų patarimai ir pagalba nemokama!
Draudžiama portale www.travelnews.lt paskelbtą informaciją perpublikuoti be Travelnews.lt redakcijos sutikimo.