Neringos turizmo galimybes pristatytos tarptautinėje turizmo „Tour Salon 2007“

Spalio 24-27 d. Nidos KTIC „Agila“ Neringos turizmo galimybes pristatė tarptautinėje turizmo parodoje „Tour salon 2007“ Poznanėje (Lenkijoje). „Tour salon“ –tai didžiausia turizmo paroda Lenkijoje, kurioje ypatingas dėmesys skiriamas darbui su žiniasklaida. Vidutiniškai šioje parodoje prisistato apie 800 dalyvių iš viso pasaulio. Šiais metais paroda buvo išdėstyta trijose salėse –pagrindinė salė, „extream“ turizmo salė ir vandens turizmo salė. Neringa, kartu su kitais Lietuvos miestais buvo pristatyta pagrindinėje salėje.

Neringos turizmo galimybės Lenkijos rinkai buvo pristatomos pirmą kartą.Siekiant kaip įmanoma labiau sudominti parodos lankytojus jiems buvo pristatomi leidiniai lenkų kalboje, taip pat įvairūs suvenyrai.

Dirbant parodoje daugiausia susidurta su turizmo agentūromis vežančiomis turistų grupes į Lietuvą. Buvo išsakytos jų problemos,pastebėjimai ir viltys. Dažniausiai pasikartojanti pastaba – trūkumas viešbučių, galinčių vasaros metu priimti dideles grupes.

Pavieniai turistai labiausiai domėjosi apgyvendinimu- kainos ir kokybės santykiu.

Remiantis 2007 m. Nidos KTIC „Agila“ statistika, lenkai sudaro 4% visų turizmo informacijos centro lankytojų,tikimasi, kad po šios parodos atostogaujančių lenkų Neringoje bus kur kas daugiau.

Tai buvo paskutinė Nidos KTIC „Agila“ atstovauja turizmo parodą šiais metais. 2007 m. Nidos KTIC „Agila“ Neringos turizmo galimybes pristatė 7 turizmo parodose, skirtingose Europos valstybėse (Lietuva, Estija, Latvija, Suomija,Rusija, Prancūzija, Lenkija).

Parodos yra priskiriamos įvairioms marketingo sritims: reklamai, asmeninam pardavimui, pardavimo skatinimui. Jos ypatingai naudingos ieškant naujų kontaktų, užmezgant ir palaikant ryšius, pristatant ir reklamuojant siūlomas paslaugas.Parodos taip pat suteikia dalyviams gerą progą tiesiogiai pabendrauti su prekių ar paslaugų vartotojais, išsiaiškinti jų nuomonę, sužinoti poreikius ir pageidavimus.

Neringos miestui dalyvavimas parodose yra viena iš svarbiausių marketinginių priemonių. Rinkos nėra pasirinkamos atsitiktinai – gerinamas įvaizdis ir pristatomos naujovės tose šalyse, kur Neringa jau yra žinoma, bei supažindinami nauji potencialūs pirkėjai, šalyse, kur Neringa, kaip ir Lietuva dar yra egzotika.

KOMENTARAS

(vardas) rezultatas?


 

Apie mus | Kontaktai | Autorinės teisės | Partneriams
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.19231701sec.