Palangos oro uostas pasirengęs priimti daugiau keleivių

Baigta Palangos oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcija
2007 m. gruodžio 21 d., Palanga. Kasmet apie 10 000 keleivių aptarnaujantis Palangos oro uostas kitąmet planuoja sulaukti jų 10-15 proc. daugiau. Pirmąją per septyniolika metų išsamią kilimo ir tūpimo tako rekonstrukciją baigęs oro uostas dabar gali priimti didesnės klasės orlaivius.
Dėl tako modernizavimo reguliarius reisus čia netrukus vykdys nauja pigių skrydžių aviakompanija „Norwegian Air Shuttle“, reguliarius reisus tęs skrydžių bendrovės „SAS“ ir „flyLAL“.
Pasak Palangos oro uosto direktoriaus Leono Kvietkausko, po rekonstrukcijos orlaivių takas atitinka visus Tarptautinės civilinės aviacijos organizacijos (ICAO) ir Lietuvos teisės dėl skrydžių saugos aktus. „Keleivių saugumo užtikrinimas yra svarbiausias uždavinys, todėl kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcija buvo vienas aktualiausių oro uosto modernizavimo projektų“, -- sako jis.
Nuo 1991 metų tūpimo ir kilimo takas iš esmės nebuvo atnaujinimas. Jo rekonstrukcija buvo įgyvendinta per kiek daugiau nei pusmetį. Oro uoste pailgintas ir paplatintas orlaivių kilimo ir tūpimo takas, įdiegtos vandens surinkimo ir šviesos signalinių žiburių sistemos. Dabar takas apšviestas ryškesniais, lengvai aptarnaujamais šviesos signaliniais žiburiais. Analogiškos „Siemens“ šviesos sistemos veikia ir tarptautiniuose Briuselio, Madrido „Barajas“, Palermo ir kituose Europos oro uostuose.
„Daugiau nei tris dešimtmečius tarnavę žemo intensyvumo žibintai pakeisti aukšto intensyvumo žibintų sistema, naudojamos ilgaamžės, energiją taupančios halogeninės lempos. Tai gerokai padidina matomumą“, – teigia UAB „Siemens“ pramonės sprendimų ir paslaugų grupės projektų vadovas Darius Atstupėnas.
Miško apsuptyje esanti orlaivių taką pailginus maždaug 300 m, šis siekia iki 2,3 km ir yra kur kas saugesnis: į tako teorines plokštumas nebepatenka medžių viršūnės, lėktuvai turi daugiau kelio įsibėgėti ir gali saugiau pakilti. Pagal lėktuvų tako ilgį ir plotį Palangos oro uostas atitinka oro uostų D kategoriją.
Visas Palangos oro uosto kilimo ir nusileidimo tako rekonstrukcijos projektas kainavo apie 23,2 mln. litų. Projektas finansuotas Europos Sąjungos (ES) ir valstybės biudžeto lėšomis. Darbus įgyvendino UAB „Siemens“ ir UAB „Lemminkainen Lietuva“ konsorciumas.
Apie „Siemens“
Tarptautinė technologijų ir inovacijų kompanija „Siemens“ kuria ir diegia sprendimus pramonės automatizavimo, pastatų valdymo, apšvietimo, energetikos, IT ir telekomunikacijų, medicinos bei transporto srityse. 2007 m. „Siemens“ pardavimai iš tęstinės veiklos sudarė 72,448 mlrd. eurų, tai yra 9 proc. daugiau nei finansiniais 2006 metais. Naujų užsakymų vertė išaugo 12 proc. ir sudarė 83,916 mlrd. eurų. „Siemens“ įkurta 1847 m., jos pagrindiniai biurai yra Berlyne ir Miunchene (Vokietija). Kompanijos sprendimai žinomi daugiau nei 190 šalių. Kompanijoje dirba apie 475 tūkst. darbuotojų, iš jų 100 – bendrovei Lietuvoje atstovaujančioje UAB „Siemens“. UAB „Siemens“ apyvarta 2007 finansiniais metais išaugo beveik 30 proc. ir sudarė 208,9 mln. litų. „Siemens“ bendradarbiauja su technikos universitetais, remia kultūros, meno, sporto bei socialinius projektus. Nuo 2001 m. „Siemens“ yra Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro mecenatas, vardinės „Werner von Siemens“ stipendijos Lietuvos universitetų studentams už geriausius mokslinius tiriamuosius darbus steigėja, „Siemens“ vardas 10-čiai metų suteiktas universaliai arenai Vilniuje. Daugiau informacijos rasite www.siemens.com ir www.siemens.lt.
Apie „Lemminkainen Lietuva“
UAB „Lemminkainen Lietuva“ yra viena didžiausių šalyje kelių tiesimo bendrovių, šiuo pavadinimu įregistruota 2003 m. Kompanija yra akredituota teikti kelių laboratorijos paslaugas, ji tiesia ir taiso magistralinius bei krašto kelius ir miesto gatves, įrengia sankryžas, stato tiltus ir viadukus, oro uostų pakilimo takus, remontuoja juos, gamina asfaltbetonį, tiekia tiltų hidroizoliacines medžiagas, ženklina dangas; ji viena iš nedaugelio įmonių Lietuvoje, galinčių įrengti kelio dangą vadinamą confaltu, kuri yra ypatingai atspari taškinėms apkrovoms ir provėžų susidarymui. „Lemminkainen Lietuva“ atliko asfaltbetonio dangų rekonstrukciją Vilniaus oro uoste, ženklino dangas Zoknių oro uoste, dabar įgyvendina Šiaurinio išvažiavimo iš Klaipėdos jūrų uosto projektą (apimtis 74 mln. litų). Taip pat rekonstravo dalį Vilnius-Prienai-Marijampolė kelio – pridavė pirmąją šio kelio atkarpą (16,1 km už 28 mln. litų) iki Aukštadvario ir vėl laimėjo antrąją šio kelio rekonstrukcijos etapą nuo Aukštadvario (16,9 km, už 31 mln. litų). Šiuo metu įmonė rekonstruoja Geležinio vilko gatvę ties Molėtų plentu, įgyvendina žvyrkelių asfaltavimo paketą Vilniaus apskrityje (už 32 mln. litų), atlieka dangų stiprinimo ir žvyrkelių asfaltavimo darbus Klaipėdos apskrityje atnaujina miestų gatves. Įmonės padaliniai sėkmingai veikia Vilniuje ir Klaipėdoje, naujas filialas yra įkurtas Kaune.

KOMENTARAS

(vardas) rezultatas?


 

Apie mus | Kontaktai | Autorinės teisės | Partneriams
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.19786501sec.