Vilniuje – tarptautinė konferencija turizmo rinkodaros klausimais

 Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos, bendradarbiaudamas su Pasaulio turizmo organizacija, 2008 m. vasario 27-28 d. Vilniuje rengia tarptautinę konferenciją “Turizmo rinkodaros kryptys, galimybės ir iššūkiai“. Kviečiame į spaudos konferenciją, skirtą konferencijai pristatyti ir susitikti su Pasaulio turizmo organizacijos vadovais, kuri vyks vasario 27 d. 15 val. viešbutyje „Best Western Vilnius“, „Gintaro“ salėje.

Šis tarptautinis renginys labai svarbus Lietuvos įvaizdžiui pasaulyje formuoti bei šalies turizmo galimybėms pristatyti. 2007 m. lapkričio mėn. Indijų Kartaginoje (Kolumbija) vykusioje 17-oje Pasaulio turizmo organizacijos (PTO) Generalinėje asamblėjoje Lietuva buvo išrinkta atstovauti Europos regionui šios organizacijos Rinkos ir konkurencingumo komitete. Tai didelis iššūkis Lietuvai – pirmąkart išrinktai į vykdančiuosius PTO organus.

Bendradarbiaudamas su PTO Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos Vilniuje organizuoja jau ketvirtą tarptautinį renginį. Šiųmetinėje konferencijoje dalyvaus 180 turizmo specialistų iš 22 šalių.

„Auganti konkurencija turizmo ir kelionių sektoriuje, didėjantys turistų reikalavimai ir pageidavimai, naujos technologijos – visa tai didina turizmo rinkodaros svarbą, - sako Alvitis Lukoševičius, Valstybinio turizmo departamento prie Ūkio ministerijos direktorius. – Lietuvos atstovavimas Europai PTO Rinkos ir konkurencingumo komitete, didėjantys turistų srautai ir augantys jų poreikiai paskatino rinktis temą tarptautinei konferencijai“.

Konferencijai pasirinkta itin aktuali turizmo sektoriui tema. Rinkodara ir jos iššūkiai nūdienos turizmui domina kiekvieną, pristatantį šalį tarptautinėse turizmo parodose užsienyje, kuriantį interneto svetaines, populiarinantį turizmo maršrutus, leidžiantį leidinius apie turistines vietoves, besidomintį elektronine rinkodara, kt. Konferencijoje bus pristatomos naujausios pasaulio ir Europos turizmo rinkodaros tendencijos, elektroninės rinkodaros galimybės, pozicionavimo, prekės ženklo klausimai. Pranešimus skaitys Pasaulio turizmo organizacijos, Europos Sąjungos šalių turizmo rinkodaros specialistai.

Konferencija rengiama prieš didžiausią Baltijos šalyse tarptautinę turizmo, laisvalaikio ir sporto parodą VIVATTUR, kuri vyks 2008 m. vasario 29- kovo 2 d. Vilniuje, „Litexpo“ parodų centre (Laisvės pr.5).

Spaudos konferencijoje dalyvauja:

Gediminas Miškinis, Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos valstybės sekretorius

Alvitis Lukoševičius, Valstybinio turizmo departamento prie Ūkio ministerijos direktorius

Prof. Eduardo Fayos-Solá - PTO vadovas Europai

Sandra Carvao, PTO Turizmo rinkodaros ir konkurencingumo departamento direktoriaus pavaduotoja

 

Programma

Vasario 27

15:00-15:45 SPAUDOS KONFERENCIJA

16:00-17:30 ATIDARYMO SESIJA (Viešbutis “Best Western Vilnius”)

Sveikinimo žodis. Alvitis Lukoševičius, Valstybinio turizmo departamento prie Ūkio ministerijos direktorius

Sveikinimo žodis. Valdemaras Sarapinas, Lietuvos Respublikos Vyriausybės kancleris

Sveikinimo žodis. Gediminas Miškinis, Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos valstybės sekretorius

Sveikinimo žodis. Algirdas Paleckis, Vilniaus miesto mero pavaduotojas

Turizmo politika: Pasaulio turizmo organizacijos (PTO) požiūris

Prof. Dr. Eduardo Fayos-Solá, PTO vadovas Europai

Vilnius – 2009 m. Europos kultūros sostinė: iššūkiai ir galimybės

Dalia Bankauskaitė – VšĮ „Vilnius – Europos kultūros sostinė 2009“ vykdančioji direktorė

18:00 “Vilnius – Europos kultūros sostinė 2009” renginių pristatymas klube „Niujorkas“ (Kalvarijų g. 85). Sveikinimo kalba. Elona Bajorinienė – VšĮ „Vilnius – Europos kultūros sostinė 2009“ direktorė. Šiuolaikinio meno renginys

19:00 Sveikinimo kokteilis

 

Vasario 28 d.

09:00-10:30 1 SESIJA: TURIZMO RINKODAROS KRYPTYS, IŠŠŪKIAI IR GALIMYBĖS

Moderatorius - prof. Dr. Eduardo Fayos-Solá, PTO vadovas Europai

Turizmo rinkodaros kryptys

Sandra Carvao, PTO Turizmo rinkodaros ir konkurencingumo departamento direktoriaus pavaduotoja

Turizmo rinkodara Lietuvoje

Alvitis Lukoševičius, Valstybinio turizmo departamento prie Ūkio ministerijos direktorius

Turizmas kaip paslauga – kompleksinis požiūris į rinkodarą

Prof. Evert Gummesson, Stokholmo verslo universitetas

Klausimai-atsakymai

10:30-11:00 Kavos pertraukėlė

11:00-13:00 1 SESIJA: TURIZMO RINKODAROS KRYPTYS, IŠŠŪKIAI IR GALIMYBĖS (tęsinys)

Besikeičiantys vartotojų įpročiai ir kaip prie jų taikytis

Jörn Gieschen, maršrutų strategijos ir rinkodaros direktorius, THR tarptautinis turizmo konsultacijų biuras

Turizmo rinkodaros makroaplinkos kūrimo sprendimai

Prof. Vytautas Pranulis, Vilniaus universiteto Ekonomikos fakultetas

Privati ir visuomeninė partnerystė ir turizmo rinkodara

Kęstutis Ambrozaitis, Lietuvos turizmo asociacijos viceprezidentas

Viešieji ryšiai turizme

Kristinas Taukačikas, viešųjų ryšių agentūros “VRP I Hill Knowlton” valdybos pirmininkas

Rinkodara neturint lėšų

John Bell, „Daily Telegraph“, „Wanderlust“ ir „Travel Trade Gazette“ žurnalistas, Didžioji Britanija

Klausimai-atsakymai

13:00-14:00 Pietūs

14:00-15:30 2SESIJA: TURIZMO RINKODAROS TECHNOLOGIJOS

Moderatorius - Sandra Carvao, PTO Turizmo rinkodaros ir konkurencingumo departamento direktoriaus pavaduotoja

Technologijos keičia turizmo rinkodarą: naujos elektroninės rinkodaros tendencijos

Jens Thraenhart, Kanados turizmo komisija, Kanada

Tęstinė maršrutų reklama. Tinklalapio http://www.visiteurope.com/ pavyzdys

Karine Bruère, Europos kelionių komisijos rinkodaros vadybininkė

Elektroninę rinkodara. Madrido pavyzdys “Travel 2.0”

Pablo Bautista Nicolás, Madrido reklamos organizacijos direktorius

Klausimai-atsakymai

15:30-16:00 15:30-16:00 Kavos pertraukėlė

16:00-17:30 3 SESIJA: TURIZMO PREKĖS ŽENKLAS

Moderatorius - John Bell, „Daily Telegraph“, „Wanderlust“ ir „Travel Trade Gazette“ žurnalistas, Didžioji Britanija

 

Pozicionavimas ir prekės ženklas

Raúl Peralba, kompanijos “Pozicionavimo sistemos” prezidentas

Situacijos analizė. Klaipėdos prekės ženklas

Liutauras Kraniauskas, Klaipėdos m. savivaldybės Tarptautinių ryšių ir turizmo skyriaus vedėjas

Situacijos analizė. Prekės ženklo „Welcome to Estonia“ sėkmė

Elin Pirks, Estijos įmonės maršrutų rinkodaros konsultantė

Klausimai-atsakymai

17:30 IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS

Sandra Carvao, PTO Turizmo rinkodaros ir konkurencingumo departamento direktoriaus pavaduotoja

Alvitis Lukoševičius, Valstybinio turizmo departamento prie Ūkio ministerijos direktorius

 

 

 

 

KOMENTARAS

(vardas) rezultatas?


 

Apie mus | Kontaktai | Autorinės teisės | Partneriams
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.30066514sec.