Naujas Turizmo informacijos centras oro uoste

2011-06-01 Tarptautiniame Vilniaus oro uosto atvykimo salėje atidarytas Vilniaus Turizmo informacijos centras.

„Šio Centro įsteigimo tikslas – pasitikti į miestą atvykusį svečią, sukurti pirminį svetingumo įspūdį ir palengvinti jo tolesnį viešnagės Vilniuje planavimą, suteikiant jam pirminę informaciją, dalomąją medžiagą. Tai didžiulė pagalba atvykstantiems, tai sėkmingo miesto įvaizdžio kūrimo dalis, padėsianti svečiui lengviau susigaudyti mieste pradedant nuo apgyvendinimo, maitinimo paslaugų, gražiausių miesto maršrutų iki kultūrinių renginių, parodų, muziejų, lankomų vietų, kainų ir kita“, – atidaryme sakė Vilniaus mero Artūro Zuoko patarėja Rasa Razgaitis.

Atvykimo salėje ant sienos įrengtas informacinis reklaminis terminalas – svečiai jame galės nemokamai susirasti informaciją lietuvių ir anglų kalbomis apie svarbiausias mieste teikiamas paslaugas. Informacija iliustruota fotografijomis, suteiks galimybę svečiui pasirinkti pačius jam tinkamiausius paslaugų pasiūlymus.

Turizmo informacijos centre bus teikiama labai svarbi ir šiandien tapusi aktualia problema išankstinio taksi užsakymo ir apmokėjimo paslauga, veikianti principu – svečiui pageidaujant, taksi užsakomas telefonu, įvykdomas apmokėjimas, o svečiui perduodamas tik kelionės čekis. Tokiu būdu, tikimasi, išvengti piniginių ir pastaruoju metu paaštrėjusių santykių tarp svečio ir taksi vairuotojo. Pasak TIC direktorės Jolantos Beniulienės, tokia paslauga padės pagerinti miesto įvaizdį užsienio svečių akyse.

Oro uoste įsteigtas Centras teiks dar vieną išskirtinę paslaugą – tai pagalba tarptautinių konferencijų organizatoriams, kuomet jie pageidauja atvykimo salėje pasitikti konferencijų dalyvius bei suteikti jiems pirminę informaciją. Ši funkcija yra neatsiejama konferencijų biuro veiklos dalis.

Šiais metais balandžio 8 d. VšĮ Vilniaus turizmo informacijos centras ir konferencijų biuras pasirašė sutartį su Valstybine įmone Tarptautiniu Vilniaus oro uostu dėl TIC padalinio steigimo oro uosto keleivių atvykimo salėje.

Anot Vilniaus oro uosto Komunikacijos vadovės Sandros Šiaulienės, šiuo žingsniu siekiama pritraukti kuo daugiau turistų, kad informacinė miesto paslaugų teikimo informacija būtų pasiekiama kiekvienam, būtų taupomas turistų laikas ir, kad kelionės smulkmenos ir nesusipratimai netemdytų svečių geros nuotaikos.

VšĮ Vilniaus turizmo informacijos centras ir konferencijų biuras Vilniaus mieste turi keturis padalinius, kuriuose yra vykdomas turistų aptarnavimas vieno langelio principu: informacija teikiama betarpiškai vietoje žodžiu, telefonu, elektroniniu paštu, teikiamos nemokamai arba parduodamos turistui reikalingos paslaugos, suvenyrai. Pagrindinis turizmo informacijos biuras yra įsikūręs adresu Vilniaus g. 22.

Per metus Vilniaus turizmo informacijos centruose, Vilniaus viešbučiuose, oro uoste, autobusų stotyje ir kituose taškuose išdalinama apie 200 tūkst. Vilniaus miesto žemėlapių.

VšĮ Vilniaus turizmo informacijos per metus aptarnauja vidutiniškai apie 70-80 tūkst. lankytojų. Šis skaičius kasmet auga. Palyginimui: 2008 metais aptarnauta 50 352 lankytojai, 2009 – 74 436 lankytojai, 2010 – 85064 lankytojai., 80 proc. minėto skaičiaus sudaro užsienio svečiai, apie 20 proc. – lietuviai.


Daugiau informacijos: VšĮ Vilniaus Turizmo informacijos centro ir konferencijų biuro direktorė Jolanta Beniulienė, tel. 212 18 33.

KOMENTARAS

(vardas) rezultatas?


 

Apie mus | Kontaktai | Autorinės teisės | Partneriams
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.81809878sec.