Autorius: Daniel de Carvalho
Šaltinis: www.wizzair.com
Didžiausia mažų sąnaudų oro linijų bendrovė Centrinėje ir
Rytų Europoje „Wizz Air” šiandien švenčia 11 metų veiklos jubiliejų. Įkurta
2003 metais su ambicingu tikslu tapti mažų sąnaudų oro linijų kompanija
Centrinėje ir Rytų Europoje, „Wizz Air“ savo pirmąjį skrydį įvykdė 2004 m.
gegužės 19 d., iš Lenkijos miesto Katovicų. Per dešimtmetį sėkmingai pasiekusi
užsibrėžtą tikslą, avialinijų kompanija toliau tęsia plėtrą ir praneša apie
kompanijos prekės ženklo atnaujinimą. Ta proga, „Wizz Air“ savo keleiviams
skelbia didžiausią skrydžių „išpardavimą“: užsakinėjant skrydžius iki gegužės
19 d. vidurnakčio, visiems kompanijos skrydžiams į visus miestus antra skrydžio
vieta yra nemokama.* „Per pastarąjį dešimtmetį „Wizz Air“ pasižymėjo sėkme
keičiant visą industriją. Išplėsdami savo veiklą visose Europoje ir už jos ribų
mes viršijome savo ambicijas – siekį keliones oro linijomis paversti
patikimomis ir prieinamomis kiekvienam Vidurio ir Rytų Europos gyventojui.
Prekės ženklo atnaujinimas yra vienas iš daugelio mūsų žingsnių nuolat gerinant
keleivių patirtį. Džiaugiamės, kad mūsų orlaivis A320 ir naujasis A321 pasipuoš
naujomis spalvomis, o atsinaujinęs „Wizz Air“ prekės ženklas yra gyvesnis,
modernesnis ir labiau sofistikuotas, – sako „Wizz Air“ vadovas József‘as
Váradi‘s, atkreipdamas dėmesį, kad kompanija ir toliau orientuojasi į maršrutų
tinklo plėtrą Europoje ir laukia tiek grįžtančių, tiek ir naujų klientų.
Per 11 metų „Wizz Air“ pervežė 90 mln. keleivių, o iš
naujos oro linijų kompanijos išaugo iki turinčios 59 orlaivius bei siūlančios
380 maršrutų į 38 šalis. Nuo pat veiklos pradžios orientuota į keleivių
aprūpinimą ir siekdama geresnį keleivių patirčių gerinimą, „Wizz Air“ taip pat
praneša ir apie naujus patobulinimus.
Draudžiama portale www.travelnews.lt paskelbtą informaciją perpublikuoti be Travelnews.lt redakcijos sutikimo.